نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: باید نقش و رسالت بزرگ خود را با شرکت در انتخابات ایفا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه افزود: شرکت در انتخابات فضلیت است و به عزت مسلمانان کمک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: امروز روز آزمون ملت است و چشمان مردم دنیا به ایران دوخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: هرمزگان در دوره‌های قبل جزو ۵ استان برتر کشور در زمینه مشارکت بود و این نشاندهنده درک بالای مردم فهیم استان از شرایط است و امروز نیز با حضور خود عزت جدیدی خلق می‌کنند.

امام جمعه بندرعباس به فرا رسیدن محرم حسینی اشاره کرد و گفت: امسال برای تجمع بزرگ مردم عزدار، فضای وسیعی در صحن مسجد جامع بندرعباس فراهم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده به هفته صنعت و معدن هم اشاره کرد و گفت: هرمزگان به عنوان استان صنعتی در کشور شناخته شده است و ایجاد صنایع پایین دستی موجب اشتغال در استان می‌شود.

امام جمعه بندرعباس افزود: همه صنایع در حاشیه شهر بندرعباس متمرکز شده اند که این موضوع در آینده به علت ایجاد آلودگی، سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به موضوع مالیات هم افزود: مالیات در هر کشوری باثبات‌ترین محل درآمد دولت است و کشور‌های پیشرفته دنیا بر اساس مالیات اداره می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: در کشور ما سهم مالیات در اداره کشور کم است که بخشی از آن مربوط به فرار مالیاتی است و باید در این زمینه با متخلفان برخورد جدی شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: اصلاح ساختار مالیاتی و ایجاد عدالت، مقابله با فساد، و حمایت از کسبه خرد از دیگر اقدامات لازم در حوزه مالیات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.