مسئول دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: انتخابات در کشور بایستی مسابقه‌ای برای خدمت به مردم باشد.

رضا توکلی مسئول دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان کوهبنان در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای گفت: انتخابات در کشور بایستی مسابقه‌ای برای خدمت به مردم باشد لذا کسی نباید از این جایگاه برای کسب قدرت بهره ببرد.

وی گفت: هربرگ رای درحقیقت رای به نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی و تیری در قلب دشمن است که برای کشور در عرصه بین المللی بسیار با ارزش و با اهمیت می‌باشد.

مسئول دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان افزود: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده خود در شعب اخذ رای و دادن رای سرنوشت خود را تعیین می‌کنند و به هیچ کشور یا شخص ثالثی اجازه دخالت در امور کشورشان را نمی‌دهند.

وی تاکید کرد: وظیفه شورای نگهبان نظارت استصوابی برکلیه انتخابات کشور می‌باشد که به لطف خدا طی چهل و چهار سال گذشته در این عرصه سربلند بوده است.

توکلی بیان داشت: وعده همه واجدین شرایط امروز در کنار صندوق‌های اخذ رای است چرا که سردار دل‌ها فرمود تاثیر انتخابات با شکوه درایران بیش از مانور نظامی است.

وی ابراز داشت: انتخابات دور دوم ریاست جمهوری در ۲۸ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در بخش مرکزی کوهبنان و بخش طغرالجرد با مشارکت ۹۰ نیروی نظارت، نیرو‌های اجرای، بازرسی، امنیتی و. با دقت و حساسیت خاصی اجرا می‌شود.

توکلی خاطر نشان کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات امروز لبیک به منویات مقام معظم رهبری، همواره کردن مسیر برای ادامه راه رئیس جمهور شهید، نه گفتن به دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار