معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: انتظار می‌رود رئیس جمهور منتخب به دو محور ظرفیت‌های داخل و تجربه‌های گذشته توجه کند.

 امیر حسن‌زاده ظهر جمعه ۱۵ تیر در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات گفت: ظرفیت‌های مختلف کشاورزی، ترانزیت، انرژی خورشیدی، گردشگری و معدنی باید به طور کامل بالفعل شود چراکه تاثیر مستقیمی در زندگی مردم دارد. 

معاون اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به تولید ۱۰ میلیون تن محصولات معدنی در استان، عنوان کرد: توجه به حوزه معادن و صادرات آن حائز اهمیت است چراکه یکی از ظرفیت‌های مهم و محوری استان محسوب می‌شود و زندگی بسیاری از همشهریان وابسته به این حوزه است. 

وی با اشاره به اینکه ۹۲ درصد آب استان در حوزه کشاورزی استفاده می‌شود، خاطر‌نشان کرد: توجه به بحث آبیاری مدرن و کشت‌های گلخانه‌ای یک ضرورت است.
 
حسن‌زاده، گردشگری را یکی دیگر از محور‌های مهم استان عنوان کرد و افزود: البته در این راستا گردشگردی معدنی هم باید به آن توجه شود، همچنین در زمینه انرژی خورشیدی استان کرمان شرایط ایده‌آلی دارد و می‌تواند نقش بسزایی در بهبود کسب و کار در استان داشته باشد. 

وی، توجه بیشتر به حوزه ترانزیت را یکی دیگر از مطالبات مهم از رئیس جمهور آینده عنوان کرد و افزود: خوشبختانه تاکنون وضعیت مشارکت نسبت به دور اول بهتر بوده است و قطعا بالا بودن مشارکت تاثیر مستقیمی بر بهبود وضعیت داخلی و بین‌الملل دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار