فرماندار کرخه گفت: میزان مشارکت مردم این شهرستان در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نسبت به مرحله اول افزایش نشان می‌دهد.

 محسن ستاری با بیان اینکه گزارش‌های رسیده از شعبه‌های اخذ رای در کرخه، مشارکت پرشور مردم از ساعت‌های اولیه آغاز رای گیری است، گفت: میزان مشارکت مردم این شهرستان در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نسبت به مرحله اول افزایش نشان می‌دهد.

وی حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های اخذ را نشان از بصیرت، درک بالا و موقعیت شناسی آنان عنوان کرد و افزود: افرادی که دور اول موفق به مشارکت در انتخابات نشده‌اند می‌توانند در مرحله دوم شرکت کنند.

ستاری نظام اسلامی را متکی بر اراده مردم دانست و ادامه داد: مشارکت مردم مهمترین پشتوانه رییس جمهور آینده کشور است که موجب اقتدار آفرینی برای کشور می‌شود و فرآیند رای گیری از ساعت ۸ صبح بدون هیچ مشکلی در سطح شهر و روستا‌های این شهرستان در تمام ۶۴ شعبه اخذ رای در حال برگزاری است.

انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند.

دور دوم این انتخابات امروز جمعه پانزدهم تیرماه در حال برگزاری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.