همزمان با ۱۸ تیر روز ملی ادبیات کودک و نوجوان عضویت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رایگان است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از متولیان اصلی ادبیات کودک و نوجوان با بهره‌مندی از مربیان متخصص در بیش از یک‌هزار مرکز فرهنگی‌هنری ثابت، سیار و پستی فعالیت‌ فرهنگی، هنری، ادبی، علمی، دینی و... را با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی به مخاطبان ارایه می‌کند.

 بر همین اساس کودکان و نوجوانان عضو این مراکز کانون در تمام طول سال می‌توانند از فعالیت‌ها و برنامه‌های این مراکز بهره‌مند شوند.

امانت کتاب، کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، هنرهای نمایشی، ساخت فیلم‌ و پویانمایی، شرکت در جشنواره‌ها، مهرواره‌ها، فراخوان‌ها و رویدادهای فرهنگی‌، هنری و ادبی از جمله فعالیت‌هایی است که اعضای کانون از آن بهره‌مند می‌شوند

 هم‌چنین در فصل تابستان برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این فعالیت‌ها با استقبال بیشتری از سوی مخاطبان و خانواده‌ها روبه‌رو است.

بر همین اساس تمامی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کانون روز ۱۸ تیر ۱۴۰۳ می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام مراکز کانون به نشانی مورد نظر یا مراجعه به مراکز فرهنگی‌هنری به‌صورت رایگان عضو مراکز کانون شده و از خدمات فرهنگی این مجموعه بهره‌مند شوند.

نشانی و شماره تماس تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور در پرتال کانون قابل دسترسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.