اصفهان/

بزرگترین و مدرن ترین شهربازی خاورمیانه در نصف جهان

معاون اداري و مالي شهرداري اصفهان اعلام كرد: سرمايه گذار خارجي شهرروياها ۶۰ درصد تجهيزات اين پارك بازي را با هزينه اي بالغ بر ۵۰ ميليارد تومان نصب كرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، مرتضي حسام نژاد با اعلام اين مطلب گفت: شهرروياها مجموعه اي منحصر به فردي است كه علاوه بر ۹۶ دستگاه بازي، ۳ سينما رويا چند بعدي با بنا و محيطي وي‍ژه ايجاد شده كه فيلم نامه اين سه سينما به گونه اي است كه با المان هاي شبيه سازي شده متناسب مي باشد و بازديدكننده را به طور كامل در صحنه اين سناريو قرار مي دهد.
وي با اشاره به سينما رويا شهر واژگون تصريح كرد: اين بازي داراي ۱۰ كابين ۸ نفره است

توجه به اين كه سرمايه گذار خارجي شهر روياها ۶۰ درصد تجهيزات اين پارك بازي را با هزينه اي بالغ بر ۵۰ ميليارد تومان نصب كرده به طوري كه اين هزينه به صورت مستقيم انجام شده است لذا مقررگرديده ۲۸ درصد از سهم فروش بليت اين مجموعه را در ۱۰ سال دريافت نمايد ."
معاون اداري و مالي شهرداري اصفهان از سينما روياي دنياي زيرآب سخن به ميان آورد و گفت: اين بازي همانند صدف در مركز شهرروياها قرار دارد كه اين صدف در ابعاد ۶۰ متر دهنه و۵۰ متر ارتفاع ساخته شده؛ اين صدف در مقياسي است كه از امامزاده سيد محمد در خميني شهر، بزرگراه شهيد كشوري و ميدان احمد آباد مشاهده مي شود.
وي با بيان اين كه مساحت شهر روياها ۱۷۰ هزا متر مربع با زيربناي ۶۱ هزار متر مربع به صورت مجسمه سازي است اذعان داشت: در مجموعه شهرروياها ۹۶ دستگاه وجود دارد به طوري كه بازديدكننده ها از ساعت ۱۷ بعداز ظهر تا ۲۴ مي توانند از اين دستگاه ها استفاده كنند.
حسام نژاد با اشاره به اين كه شهرروياها با مشاركت بخش خارجي تحت عنوان شركت با سابقهچيني ساخته شده است افزود: شهرروياها تجربه تازه و بي مانندي ازهيجان، تفريح و سرگرمي است ودر تمام رده هاي سني مي توانند از اين مجموعه استفاده كنند.
وي با تاكيد بر اين كه طراحي و ساخت شهر روياها با شرايط اقليمي حتي از لحاظ فرسايش با اصفهان تطبيق داده شده است تصريح كرد: سازمان عمران شهرداري، شركت سامان گستر و شركت شادي آفرين در ساخت شهر روياها به عنوان مجموعه نو و ابداعي مشاركت داشتند.
معاون اداري و مالي شهرداري با بيان اين كه در شهر روياها خانواده ها ۹۰ درصد زمان خود را با يكديگر مي گذرانند اذعان داشت: اين پارک بازي مدرن با ۷ بخش موضوعي مختلف و مدرن و در فضاهاي باز و بسته اين قابليت را دارد كه ۶۰۰ بازديد كننده را همزمان سرگرم كند.

مديريت شهري به منظور استفاده بيشتر اقشار جامعه از اين مجموعه با سرمايه گذار چيني براي دريافت بليت به صورت خرد در حال مذاكره است و اميدوارست طي ۱۵ روز آينده به نتيجه برسد "

وي با بيان اين مطلب كه شهرروياها در مجاورت كوه نخودي ابتداي بزرگراه شرق ساخته شده است افزود: بر اساس برنامه ريزي بلند مدت قرار است اين كوه به قطب تفريحي با محوريت طبيعت گردشگري تبديل شود به طوري كه شهر روياها بر طبق ايده هاي جديد به روز رساني مي شود تا همانند آثار تاريخي همچون پل خواجو و ميدان امام (ره) افتخاري براي اصفهاني ها باشد و خاطره اي خوش و شيرين براي همه بازديدكنندگان بر جاي بگذارد.


انتهای پیام/ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۱۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۶
گزارش خوبی بود