بهرام آریان فرد با اشاره به افزایش تماسهای سامانه ۱۴۱ استان، گفت: آمار تماسهای سامانه ۱۴۱ از اول سال ۱۴۰۳ تا ۱۵ تیرماه ۱۹۶ هزار و ۸۷۶ مورد بوده که به نسبت سال قبل ۱۲۶ درصد رشد را نشان میدهد.
وی، آمار تماسهای مدت مشابه پارسال را ۸۷ هزار و ۴۳ مورد بیان کرد.
آریان فرد افزود: ۵ هزار و ۴۹۷ مورد از این تماسها برای موضوعات مختلف شامل اطلاع از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی، شکایات بخش باری و مسافری، موارد مربوط به مجتمعهای بین راهی، مشکلات مشاهده شده جادهای، مسافت بین شهرها و راهنماییهای حوزه راهداری به کارشناسانی که بصورت شبانهروزی در این اداره مستقر هستند وصل شده و بقیه تماسها بصورت گویا ازامکانات این سامانه بهره بردهاند.
وی با اشاره به نقش سامانه ۱۴۱ در اعلام وضعیت راهها و شناسایی و پیگیری مشکلات و چالشهای موجود در بخش حمل و نقل جادهای، ادامه داد: افزایش تماسها نشاندهنده اعتماد مردم به این سامانه و تمایل آنها برای مشارکت در ارتقای ایمنی و کیفیت سفرهای جادهای است.
آریان فرد خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه متعهد به رسیدگی به مشکلات و چالشهای موجود در این بخش بوده و تلاش میکنند تا با ارتقای خدمات، آسایش و ایمنی سفرهای جادهای را برای مردم گلستان به ارمغان بیاورند.