کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از اوایل هفته آینده، روند افزایشی دما را در سطح استان کرمان خواهیم داشت.

امین دریافر با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: همچنان در ساعات بعدازظهر، ضمن افزایش ابر در ارتفاعات مرکزی، مناطق جنوبی و غربی استان بخصوص در رابر، راین و بافت، بارش ضعیف رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

 وی افزود: همچنین در جنوب شرقی استان کرمان،  وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک و انتقال ریزگرد‌ها از سمت کویرمرکزی به سمت استان را داریم که با توجه به وزش بادنسبتا شدید و انتقال ریزگرد، کاهش کیفیت هوا، خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی در این مناطق دور از انتطار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: همچنین روز یکشنبه جوی نسبتا پایدار را خواهیم داشت  و بعد از آن از روز دوشنبه وزش بادو گردوخاک در سطح استان پیش بینی می‌شود.

 وی بیان داشت: ریگان، طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۷ و نیم درجه سانتیگراد، گرم‌ترین  منطقه استان کرمان و لا له زار با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین منطقه  استان کرمان بوده است. 

دریافرحداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی گفت:  از لحاظ دمایی تغییر چندانی نداریم و از اوایل هفته آینده، روند افزایشی دما را در سطح استان کرمان خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار