خطیب نماز جمعه ساری گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از آموزه‌های مکتب امام حسین علیه السلام و قیام عاشوراست.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام، گفت: انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از قیام عاشورا و نهضت حسینی دانست که آموزه‌ای جهانی محسوب می‌شود.

او همچنین با تبریک مجدد انتخاب دکتر پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مردم را پیروز اصلی میدان رقابت انتخابات دانست و ابراز امیدواری کرد با تعامل همه مردم و نهاد‌ها رئیس جمهور جدید در میدان خدمت موفق باشد.

خطیب جمعه ساری در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید تشکل‌های مردمی در عرصه‌های مختلف مثل فساد اداری، و ... را نیز راه اندازی کند، افزود: راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات اعلامی از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در همه شهرستان‌های مازندران نیز ضروری است.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با بیان اینکه برداشت برنج توسط شالیکاران مازندرانی آغاز شده است از دولت خواست با نگاه جدی به کشاورزی مازندرانی به ویژه برنجکاران مصوبه رئیس جمهور شهید در خصوص عدم اختصاص ارز ترجیهی برای واردات برنج را اجرا کنند.

برچسب ها: نماز جمعه ، محرم ۱۴۰۳
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار