امام جمعه موقت ساری درخطبه‌های نماز جمعه گفت: انتظار ما از دولت آن است که از نیرو‌های نخبه و کارآمد مازندران به عنوان وزرا و معاونان آنها استفاده شود.

حجت الاسلام حسینی کارنامی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری با بیان اینکه مازندران قطب کشاورزی و صنعت گردشگری بوده و از رئیس جمهور می‌خواهیم به این ظرفیت‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشد، گفت: انتظار ما از دولت آن است که از نیرو‌های نخبه و کارآمد مازندران به عنوان وزرا و معاونان آنها استفاده شود.

او افزود:مقام معطم رهبری به رئیس جمهور توصیه کردند کار را متوقف به برجام و سیاست خارجی نکنند و به نیرو‌های جوان و توانمند داخلی تکیه کنند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به در پیش بودن سالروز شهدای مدافع حرم، گفت: در مازندران ۱۴۴ شهید مدافع حرم داریم و باید برای گرامیداشت آنها و قدردانی از خانواده‌های آنها برنامه ریزی لازم انجام شود.

حجت الاسلام حسینی کارنامی ادامه داد: با توجه به شهادت اسماعیل هنیه، ما خواهان انتقام هستیم و مجازاتی سخت و عاقلانه و با تدبیر برای دشمن می‌خواهیم.

امام جمعه موقت ساری افزود: نیرو‌های اطلاعاتی ما از دقیق‌ترین نیرو‌ها هستند و از شهادت آیت الله رئیسی تاکنون بیش از ۵۰ حمله و ترفند از سوی نیرو‌های اطلاعاتی و عملیاتی خنثی شد.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار