امام جمعه گرگان گفت:رئیس جمهور منتخب با استفاده از نیرو‌های توانمند و شجاع مشکلات کشور را حل کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان امروز در جمع نمازگزاران این شهر گفت: رئیس جمهور با استفاده از نیرو‌های توانمند، کاردان، شجاع، دلسوز و مخلص مشکلات کشور را حل می‌کند و همه باید امیدوار باشند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی گفت: مشارکت خوب و شایسته مردم در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری نشان دادن به رغم تلاش دشمنان برای شرکت نکردن مردم دذ انتخابات مردم به وظیفه خود عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم وظیفه خود را با شرکت در انتخابات نشان دادند و پیروز این میدان مردم هستند و این مردم بودند که خودشان را به دنیا نشان دادند که با وجود مشکلات با انقلابشان هستند.

آیت الله نورمفیدی اظهارامیدواری کرد: رئیس جمهور محترم آنچه را که بر عهده گرفته و آنچه را که در پیام هایش و مناظرانش مطرح کرد بتواند آن مسائل و به خصوص مسائل اقتصادی مردم را پیگیری کند و انجام دهد.

وی با اشاره به شرایط کشور، به رئیس جمهور منتخب توصیه کرد: اگر بخواهد مشکلات کشور حل شود باید همدلی یکدلی و هماهنگی به وجود بیاید و باید مسائل جناحی و باندبازی‌ها کنار برود و همه اهل هر جناح، حزب و گروهی که هستند باید به فکر پیشرفت کشور باشند و مشکلاتش حل شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه جل مشکلات بجز همدلی همه با همدیگر محقق نمی‌شود، گفت: رئیس جمهور می‌تواند یک مسیری را اتخاذ کند و از همه جناح ها، گروه‌ها و شایستگان و کسانی که می‌توانند مسئولیتی را که برعهده می‌گیرند به نحو احسن انجام دهند، استفاده کند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور باید از افرادی که کاربلد، توانمند و شجاع هستند و به فکر منافع شخصی و گروهی نیستند و دلشان برای پیشرفت و حل مشکلات کشور و برای این مردم بسوزد، بهره بگیرد.

آیت الله نورمفیدی افزود: امیدواریم رئیس جمهور با استفاده از نیرو‌های توانمند، کاردان، شجاع، دلسوز و مخلص مشکلات کشور را حل می‌کند و همه باید امیدوار باشند.

وی گفت:کشور ما در زمینه‌های دیگر پیشرفت‌های زیادی کرده، اما مهمتر از این پیشرفت ها، سرمایه اجتماعی و همراهی مردم است و مردم هم به عنوان مهمترین قدرت نظام همراه این نظام باشند.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به جنگ غزه، افزود: مردم مظلوم فلسطین زیر شدیدترین جنایات رژیم صهیونیستی و پشتیبتانی آمریکا قرار دارند و هر جنایتی که تصور نمی‌شود را انجام دادند.

آیت الله نورمفیدی گفت: این مقاومت مردم مظلوم غزه و فلسطین در منطقه و حتی در بیرون در مسائل جهانی و بین المللی هم اثرگذار خواهد بود.

منبع:صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.