دستیار هوش مصنوعی کوپایلت در اپلیکیشن OneNote می‌تواند دست‌خط بد را تشخیص دهد.

مایکروسافت روی قابلیت جدید کوپایلت در اپلیکیشن OneNote کار می‌کند تا این دستیار هوش مصنوعی بتواند یادداشت‌های دست‌نویس را بخواند و تحلیل کند. این ویژگی اواخر ماه گذشته وارد فاز بتا شد که به کاربران وان‌نوت امکان می‌دهد با استفاده از قلم، یادداشت‌های دست‌نویس بنویسند، آنها را خلاصه کنند، سؤال بپرسند، یا حتی بر اساس آن یادداشت‌ها چک‌لیست ایجاد کنند.

قابلیت جدید کوپایلت در وان‌نوت خواهد توانست دست‌خط شما را به متن تبدیل کند تا به راحتی ویرایش و به اشتراک گذاشته شوند. مایکروسافت در ماه نوامبر (آبان و آذر ۱۴۰۲) کوپایلت را برای وان‌نوت ارائه کرد.

هوش مصنوعی مایکروسافت کوپایلت حالا دست‌خط بد را هم تشخیص می‌دهد

خبرنگار ورج به طور مختصر قابلیت جدید کوپایلت را آزمایش و آن را تحسین کرده است. کوپایلت حتی می‌تواند دست‌خط‌های بد را تشخیص دهد و به خوبی یادداشت‌های دست‌نویس کوچک و بزرگ را خلاصه کند.

ظاهرا کوپایلت می‌تواند یک پاراگراف کامل از یادداشت‌های دست‌نویس را بازنویسی و آن را به متنی قابل خواندن و وفادار به متن اصلی تبدیل کند. این موضوع به‌باور خبرنگار ورج بسیار تحسین‌برانگیز است؛ چراکه اکثر ابزار‌های هوش مصنوعی در چنین مواقعی متن‌هایی از خودشان تولید می‌کنند.

کوپایلت می‌تواند مجموعه‌ای از متن‌های دست‌نویس را در عرض چندثانیه به چک‌لیست تبدیل کند. برای تجربه‌ی قابلیت تشخیص دست‌نوشته‌ی کوپایلت، باید افزون‌بر داشتن اشتراک کوپایلت پرو یا کوپایلت برای مایکروسافت ۳۶۵، عضو اینسایدر‌های مایکروسافت ۳۶۵ باشید و از جدیدترین نسخه‌ی وان‌نوت در ویندوز (نسخه‌ی ۱۷۶۲۸٫۲۰۰۰۶ یا بالاتر) استفاده کنید.

منبع: زومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار