مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از پیش فروش بلیت اتوبوس‌های برون شهری ویژه اعزام زائران اربعین حسینی خبر داد.

علی عبداللهی از پیش فروش بلیت اتوبوس‌های برون شهری ویژه اعزام زائران اربعین حسینی علیه السلام از ۶ مردادماه خبردادو گفت: ۱۰ روز قبل از آغاز ماه صفر از تاریخ " ۶ مرداد ماه" پیش‌فروش بلیت‌های اربعین آغاز می‌شود و تا پایان صفر نیز ادامه خواهد داشت.

 وی با اشاره به این که از ۶ مردادماه پیش فروش بلیت‌های اتوبوس اربعین حسینی از طریق اینترنت به فروش خواهد رسید،  اظهارکرد: باتکمیل شدن ظرفیت مقصد، مسافران می‌توانند با ثبت نام در لیست انتظار بلیت اتوبوس، براساس الویت سرویس فوق العاده قرار گیرند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان تصریح کرد: پیش‌فروش بلیت در ایام اربعین در سال‌های قبل به صورت محدود انجام می‌شد، اما اربعین امسال لازم است با کمک ناوگان اتوبوسی در اختیار معادن و کارخانجات مرتفع شود.

 

عبداللهی تصریح کرد: زائران در سفر رفت اربعین از مبداء استان کرمان به مقصد مرز‌های شلمچه و چذابه جابه‌جا می‌شوند و در سفر‌های بازگشت نیز از مبدأ این مرز‌ها به این استان جابه‌جایی صورت می‌گیرد.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.