فرمانده هنگ مرزی ارومیه با حضور در نوار مرزی این شهرستان ارومیه با عشایر منطقه دیدار و گفتگو کرد.

 فرمانده هنگ مرزی ارومیه پیش از ظهر امروز با حضور در نوار مرزی این شهرستان ارومیه در دیدار با تنی چند از عشایر منطقه با تأکید بر همکاری و تعامل عشایر با مرزداران و مرزبانان اضافه کرد: مرزبانی در راستای وظایف قانونی و انسانی خود، مسئولیت استیفای حقوق مرزنشینان را در دستور کار دارد و در این زمینه تمام تلاش خود را با استفاده از امکانات، تجهیزات، ظرفیت تعاملی که با دستگاه‌های اجرای و خدمات رسان دارد تلاش می‌کند تا به معیشت شما رسیدگی ویژه شود.

سرهنگ سجاد باقرنژاد با بیان اینکه عشایر در کنار مرزبانان می‌تواند امنیت آفرین باشد تاکید داشت: امنیت یک مسئله حیاتی و مهم برای همه است.

این مقام مرزبانی می گوید: مرزنشینان و مرزبانان دو عنصر تاثیرگذار در برقرارى امنیت مرز‌ها هستند که ایجاد امنیت و حفاظت از مرز‌ها با مشارکت این دو قشر رقم مى‌خورد.

تعدادی از عشایر منطقه نیز در این دیدار خطاب به فرمانده هنگ مرزی ارومیه گفتند: وقتی ما در رسانه می‌بینیم و می‌شنویم که در تمام جهان و در اطراف کشور ما آشوب و ناامنی است، خدا را شاکر هستیم که در این منطقه مرزی ما در کمال امنیت و آرامش در چادر زندگی می‌کنیم و شما مرزبانان به ما قوت قلب می‌دهید و دعای خیر ما همیشه پشت و پناه شما است.

شایان ذکر است در این دیدار فرمانده هنگ مرزی ارومیه با اهدا هدایایی به فرزندان عشایر از آنها تقدیر و قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.