نظامیان صهیونیست تاکنون اجساد بیش از ۲ هزار فلسطینی را از آرامستان‌های غزه ربوده‌اند.

رژیم صهیونیستی نه تنها در توحش خود در غزه اقدام به بمباران گسترده مناطق مسکونی و نسل کشی غیرنظامیان می‌کند بلکه در این جنگ حتی به اجساد فلسطینیان نیز رحم نکرده و با نبش قبر، شمار زیادی از اجساد غیرنظامیان را ربوده است. 

به گزارش الجزیره، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی اقدام به نبش ۲ هزار قبر در آرامستان‌های غزه کرده و اجساد را ربوده است. برخی از این اجساد در حالی که به آنها بی حرمتی شده بود به غزه بازگردانده شدند. 

در این بیانیه آمده است: از ۳۰۴ روزی که از جنگ غزه می‌گذرد، اشغالگران اقدام به ربودن بیش از ۲ هزار جسد غیرنظامیان از آرامگاه‌ها کرده اند. نظامیان رژیم صهیونیستی با بولدوزر و خودرو‌های نظامی آرامستان‌ها را ویران کرده و اجساد را از درون قبر‌ها بیرون می‌کشند. این موضوع آشکارا نقض قوانین بین المللی و بشردوستانه است. 

در ادامه این بیانیه آمده است: نظامیان اشغالگر صهیونیست به اجساد شهدای ما بی حرمتی می‌کنند. نظامیان صهیونیست اجساد ۸۹ تن از شهدای ما را پس از نبش قبر، مثله کرده، و به صورت اسکلت یا اندام‌های تکه تکه شده به خانواده‌های آنها پس داده‌اند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
این صهیونیسمهای یهودی از قدیم به روغن گیری ازانسانهای غیر یهودی مشهور بودند حالا این روعن چه کاربردی دارد فقط این پدر سوخته ها میدانند
Germany
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
جسد به چه درد میخوره ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
تف تو شرف نداشته صهیون. بخدا قسم باید تو جنگ با این از خوک کمترا بدون هیچ رحمی همه شونو از دم تیغ گذروند. آشغالای بی صفت.
آخرین اخبار