رئیس پلیس راهور همدان گفت: پلیس راهور در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان نسبت به برخورد قانونی و جریمه خودرو‌های پارک شده در پیاده رو‌ها اقدام کرده است.

سرهنگ فارسی گفت: پارک و توقف خودرو در پیاده رو «محل عبور عابران» از تخلفاتی است که برخی مواقع در معابر درون شهری همدان شاهد هستیم.

او گفت: توقف خودرو در پیاده رو موجب اخلال در رفت و آمد عابران است و آنها مجبور به استفاده از محل عبور خودرو برای تردد می‌شوند که می‌تواند حادثه آفرین باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: همچنین علاوه بر توقف و تردد خودرو‌ها در پیاده رو تردد موتورسیکلت نیز در این محل خلاف قانون است و در صورت مشاهده برخورد جدی صورت می‌گیرد.

سرهنگ فارسی گفت: این طرح از چهار روز پیش آغاز شده است و در نخستین روز اجرای آن حدود ۳۰۰ دستگاه اعمال قانون شدند، اما روز به روز شمار خودرو‌های متوقف شده در سطح پیاده رو کاهش یافت.

او گفت: این قبیل تخلف‌ها بیشتر در مرکز شهر، بلوار‌های خواجه رشید، آیت الله مدنی، شهد سلیمانی، میرزاده عشقی، عمار و شکریه رخ داده و جریمه پیش بینی شده برای این تخلف رانندگی یک میلیون ریال است.

فارسی از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از توقف، پارک وسیله نقلیه در پیاده رو که محل عبور عابران است پرهیز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار