رئیس کل بیمه مرکزی گفت: اکنون کروکی برخط به شکل کامل در کشور اجرایی شده مگر در مکان‌هایی که دسترسی به اینترنت نباشد و مشکلاتی وجود داشته باشد.

علی استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در بحث کروکی برخط  حوزه سخت افزار به عهده بیمه مرکزی بود و باید تحویل پلیس راهور می‌شود که به طور ۱۰۰ درصدی سرور‌ها و تبلت‌ها تحویل پلیس راهور شده است و از سمت دیگر هم همکاری ۱۰۰ درصدی در استفاده بهینه از تبلت‌ها و پیاده کردن نرم افزار که لازم بود صورت گرفته است.

این مقام مسئول گفت: اکنون کروکی برخط به شکل کامل در کشور اجرایی شده مگر در مکان‌هایی که دسترسی به اینترنت نباشد و مشکلاتی وجود داشته باشد که ما ناگزیر باشیم. حدودا کمتر از یک ربع تا ۱۰ دقیقه به صورت PDF و به شکل اطلاعات کروکی به بیمه مرکزی و شرکت‌ها می‌رود و ما اکنون می‌توانیم اقدامات تحلیلی روی داده‌ها را هم انجام دهیم.

استادهاشمی افزود: قسمت بعدی که در شرکت‌ها در حال پیگیری هستیم بحث این است که پرداخت خسارت و ارزیابی خسارت هم در شرکت‌ها به صورت برخط باشد این اقدام شروع شده و چند شرکت به شکل کامل این اقدام را انجام می‌دهند و امیدواریم تا پایان سال فضا را به سمتی ببریم که اگر شرکتی این اقدام را نداشت مردم اصلا سراغ آن نروند.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
قوانین سفت و سخت در بیمه بذارید.طرف هرجور میخاد رانندگی میکنه میگه هرکی رو زیر کنم یا تصادف کنم بیمه دارم خسارتشو بیمه میده کسی با من کاری نداره.باید در مقابل پرداخت خسارت واسه راننده مقصر تنبیه در نظر گرفته شه مثلا یکماه پارکینگ یا حذف کل تخفیف ها به مدت چند سال.مقصر اصلی این همه بی قانونی و بی فرهنگی در رانندگی اول خود بیمه و دوم قانون ضعیف کشور و پلیس در مقابل رانندگان متخلفه
آخرین اخبار