مازندران با تمام توان در پنجمین جشنواره ملی گاو هلشتاین شرکت می‌کند.

محمدمهدی عباس‌زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، از آمادگی کامل استان برای شرکت در پنجمین جشنواره ملی گاو هلشتاین ایران خبر داد و گفت:: جهت انجام هماهنگی‌های استانی، اولین جلسه کمیته استانی جشنواره گاو اصیل هلشتاین با حضور نمایندگان اداره کل دامپزشکی، موسسه تحقیقات و آموزش کشاورزی استان، دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری، نمایندگان منتخب دامداران استان در سالن جلسات اتحادیه دامداران استان تشکیل شد.

او با تاکید بر اهمیت این رویداد ملی، افزود: مازندران با دارا بودن ظرفیت‌های بسیار بالا در حوزه دامپروری، به ویژه پرورش گاو هلشتاین، آمادگی کامل دارد تا در این جشنواره حضوری فعال و پررنگ داشته باشد. هدف ما، نمایش توانمندی‌های دامداران استان و کسب رتبه‌های برتر در این رقابت است.

عباس‌زاده گفت: در این جلسه، تمامی اعضا بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و تشویق دامداران برتر استان برای شرکت در جشنواره تاکید کردند. همچنین، مقرر شد تا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارائه مشاوره‌های فنی به دامداران، سطح آمادگی آنها برای شرکت در این رویداد ارتقا یابد.

پنجمین جشنواره ملی گاو هلشتاین ایران از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ آذرماه سال جاری در شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

در این جشنواره، دام‌های هلشتاین از سراسر کشور در کلاس‌های مختلف به رقابت می‌پردازند و در پایان، به دام‌های برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار