مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از آمادگی ۱۱ مجتمع خدماتی- رفاهی استان برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران پاکستانی اربعین حسینی خبر داد.

شهرام مبارکی با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و افزایش جمعیت مشتاق به زیارت اباعبدالله الحسین (ع) بر ضرورت خدمت‌رسانی بیشتر مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی جنوب استان تاکید کرد و گفت: ۱۱ مجتمع خدماتی- رفاهی جنوب استان برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی آمادگی دارند.

وی گفت: ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به زائران حسینی است.

مبارکی افزود: برای تحقق این هدف نظافت داخل نمازخانه‌ها و تجهیز آنها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر در آنها در تمام ساعات شبانه‌روز، نظافت مستمر سرویس‌های بهداشتی و رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی از مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به افزایش میزان تردد‌های جاده‌ای در ایام اربعین و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، مجتمع‌های خدماتی رفاهی موظف به توجیه نیرو‌های خدماتی و سایر کارکنان شاغل در واحد‌های خدماتی مجموعه خود مبنی بر ارائه خدمات شایسته به زائران در راستای تکریم زوار شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار