نماینده مردم تنکابن دلایل خود را برای موافقت با برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت بیان کرد.

سید شمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن در صحن علنی مجلس و در موافقت با کلیات برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: اگر کاستی در برنامه کابینه وجود دارد به دلیل این است که طبق برنامه قرار نبوده که در چنین شرایطی کابینه‌ای معرفی شود و یک حادثه ما را دچار انتخابات زود هنگام کرد.

وی افزود: ما بیش از یک سال وقت صرف تنظیم و تدوین برنامه هفتم توسعه کرده‌ایم اگر رئیس جمهور و دولت ایشان موفق شوند همین اصول را اجرایی کنند برای کشور کافی است.

حسینی افزود: در شرایطی که بیماری اقتصادی کشور را درگیر کرده است و متاسفانه مسائل امنیتی عمق پیدا کرده است راهی جز فوق ملی نداریم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم البته خود آقای پزشکیان اجتناب دارند که بگویند اصلاح طلب هستند، اما دولتی که معرفی کرده‌اند چند اصولگرا در درون خود دارد؟

نماینده مردم تنکابن متذکر شد: ما باید گذشت کنیم و اجازه ندهیم که دیگر کسی از کشتی انقلاب پیاده شود و نیازمند آن هستیم که دست به اصلاحات اساسی بزنیم و این امر نیازمند پذیرش اجتماعی و نهایتاً وفاق ملی است.

وی گفت: توسعه به معنای کشمکش نیست اگر کسی آمد و گفت می‌خواهم سوار کشتی انقلاب شوم و در آن کار کنم چرا باید جلوی او را بگیریم؟ از همه شما نمایندگان انتظار دارم که کمک کنید کابینه وفاق ملی شکل بگیرد چرا که سه ماه است کشور دولت ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
بعضیا دارن کشتی انقلابو سوراخ می کنن. باهاشون چیکار کنیم؟
آخرین اخبار