کاظمی گفت: مشکلات بزرگ و کوچک آموزش و پرورش را با تمام وجود درک کرده‌ام.

علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در صحن علنی مجلس اظهار کرد: با افتخار اعلام می‌کنم که اینجانب مسیر حرفه‌ای خود را از نقاط صفر مرکزی آغاز کردم و تا سرپرستی وزارت آموزش و پرورش فرصت خدمت یافتم و از نزدیک با فرصت‌ها و چالش‌های این وزارتخانه آشنا هستم.

وی افزود: به مدد این تجربه طولانی مشکلات آموزش و پرورش را درک می‌کنم. وزرای آموزش و پرورش از ابتدای انقلاب تاکنون هر کدام با پشتکاری مثال زدنی و نیت خیر برای بهبود این وزارتخانه زحمت کشیدند و بنده نیز به خوبی می‌دانم که برای حل چالش‌های این حوزه تلاش‌های بسیاری شده است، اما حقیقت تلخی که باید آن را قبول کرد وجود مسائل بنیادینی است که بر دوش آموزش و پرورش سنگینی می‌کند تا که حل آنها نیازمند همدلی است. 

کاظمی متذکر شد: مقام معظم رهبری با تاکید مکرر بر اهمیت آموزش و پرورش تصریح کردند که پیشرفت علمی کشور باید با آموزش و پرورش مرتبط باشد و سیاست‌های کلان باید به گونه‌ای تدوین شود که قادر به رفع مشکلات نظام آموزشی باشد. 

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: همچنین اذعان صاحب نظران به نقش حیاتی آموزش و پرورش در ساختار فرهنگی اجتماعی و اقتصادی اهمیت نظام آموزشی در تحقق پیشرفت جامعه توسعه پایدار و امنیت پایدار این واقعیت را روشن می‌سازد. آموزش و پرورش تصویرگر افق‌های آینده است. 

وی ادامه داد جناب آقای دکتر پزشکیان عزیز، نمایندگان محترم و شریف ملت ایران اعضای محترم هیئت دولت پیشنهادی به عنوان یک معلم و به نمایندگی از جامعه یک میلیونی معلمان عاجزانه و ملتمسانه از شما تقاضا دارم بیایید و برای یک بار هم که شده این آرزو را محقق کنید و آموزش و پرورش را بر صدر بنشانید. 

کاظمی گفت: علی رغم تلاش‌های بی‌وقفه مدیران و معلمان سخت کوش در این عرصه به دلیل سیاست‌ها و طولانی بودن فرایند‌ها همواره از اولویت خارج شده است و کمتر به نقش حیاتی آن توجه شده است. 

وی گفت: در جلسات کمیسیون‌ها با دغدغه نمایندگان با دقت گوش دادم و چالش‌ها بر آینده این سرزمین تاثیرگذارند.

کاظمی بیان کرد: غفلت از جایگاه آموزش و پرورش به مثابه امر ملی و رویکرد کوچک انگارانه به نظام تربیت در نقاط مختلف کشور و کاهش منزلت معلم و کمبود نیروی انسانی از جمله مشکلات این حوزه است. 

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تصریح کرد: کم توجهی به اقتصاد آموزش و پرورش و فقدان تامین منابع مالی و توزیع نامتوازن اعتبار از مشکلات این حوزه است. کم توجهی به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به سهم اندک آن و توزیع نامتوازن شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی نیز جزء دغدغه‌ها هستند. 

وی گفت: ما در برابر این چالش‌ها مسئولیت داریم و در محضر خداوند منان نسبت به تربیت فرزندان این مرز و بوم باید پاسخگو باشیم. باید برای تغییر و بهبود شرایط فعلی با هم افزایی راه حل‌هایی نوآورانه بیاوریم. آموزش و پرورش با وجود یک میلیون معلم و پرسنل و ۱۶ میلیون دانش‌آموز بزرگترین وزارتخانه و گسترده‌ترین نهاد دولتی است.

کاظمی اظهار کرد: بخشی از برنامه‌ها به این شرح است: به روز رسانی، احیا و ارتقای کیفیت فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی و تقویت پرورش هویت ملی و دینی در دانش‌آموزان و طراحی برنامه‌هایی برای تقویت احساس تعلق و افتخار به میهن و ارزش‌های اسلامی ایرانی و انقلابی، آموزش مهارت‌های زندگی و سبک زندگی اسلامی ایرانی اهتمام و اولویت بخشیدن به دوره بنیادین ابتدایی و توجه به تعلیم و تربیت متناسب با اقتضائات کودکی و ایجاد شادابی و نشاط در برنامه‌های تربیتی و آموزشی این دوره با نگاه تخصصی به عنوان کلید عدالت آموزشی با همکاری نهاد‌های اجتماعی و مشارکت خانواده‌ها با تأکید بر مناطق محروم و دو زبانه‌بخشی و کیفیت بخشی تعلیم و تربیت به عنوان اولین گام در توسعه عدالت برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه و سرآمد در دوره‌های مختلف تحصیلی با تاکید بر استقرار و توسعه الگوی تلفی تقویت و تعمیم تربیت بدنی و ورزش همگانی و گسترش المپیاد‌ها خواهد بود. 

وی گفت: در ادامه به تبیین دو محور اصلی برنامه‌های خود می‌پردازم که شامل اهمیت نقش محوری معلمان و رفع دغدغه‌های آنها و توجه به انتظارات و خواسته‌های دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌باشد. باور مشترک من و شما نمایندگان مردم این است که برای ایجاد هرگونه تحول و ارتقاء کیفیت فرایند‌های تربیتی و آموزشی نقش بی‌بدیل معلمان باید در کانون توجه قرار گیرد. 

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تصریح کرد: بر اساس فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب معلمان باید به عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور شناخته شوند. بیان دقیق ایشان در مورد تکریم معلمان باید برای همه ما حجت شرعی و قانونی و سرلوحه کار ما باشد.  همه ملت یکایک مردم در سراسر کشور در هر رتبه‌ای در هر شغلی باید از معلمین تشکر کنند.

 وی گفت: همه ما زیر بار منت معلمین هستیم. باید اعتراف کنیم که پرداخت‌های رفاهی و مزایای جنبی برای معلمان تا حد زیادی نادیده گرفته شده است برای جبران منصفانه زحمات ارزنده این قشر و جذب نیروی نیرو‌های کارآمد در آموزش و پرورش آینده کشور به یک نظام پرداخت مستقل، شایسته فراگیر و عادلانه نیاز داریم که با جایگاه بالا و ارزشمند معلمان تناسب داشته باشد. 

او اضافه کرد: معلمی که سنگ بنای آینده سازان این سرزمین را می‌نهد شایسته دریافت مزایای بالاتر و شرایط کاری مناسب‌تر است. به ذینفعان اصلی نظام تعلیم و تربیت نیز عرض نمایم معلمان عزیز کشورم سال‌ها در کنار شما بودم و قدرشناسی شما از دولت و مجلس محترم و البته انتظارات شما در رابطه با بهبود شرایط زندگیتان را شنیده‌ام. 

کاظمی بیان کرد:به عنوان نماینده شما در دولت چهاردهم به نمایندگان شریف ملت ایران این تعهد را می‌دهم که صدای شما خواهم بود. من با تمام وجودم در تلاش هستم تا فضایی امن و آرام برای کنشگری مسئولانه و البته قانونی شما را فراهم کنم. به عنوان یک معلم مشکلات معیشت و چالش‌های زندگی روزمره معلمان نجیب بازنشسته را درک می‌کنم. 

وی ادامه داد: تاثیر تربیتی شما محدود به کلاس‌های درس نیست بلکه برای همیشه در ذهن و جان دانش آموزان ماندگار است. ما به وسعت ایران مدیون شماییم لذا با عزم و اراده جدی بهبود شرایط شما را پیگیری خواهم کرد من مشکلات معیشتی و درد و رنج و تلاش‌های خستگی ناپذیر خدمتگزاران شریف مدارس را می‌دانم که با وجود کمبود ۳۰ هزار خدمتگزار بار این بخش را به دوش می‌کشند. 

کاظمی ادامه داد: حتما پیگیر مشکلات معیشتی آنها خواهم بود شعار من برای ایران برای مدرسه است فرزندان عزیزم دختران و پسران ایران زمین من برای فراهم ساختن زمینه‌های لازم جهت افزایش مشارکت و نقش آفرینی شما در فرایند‌های تصمیم سازی و تصمیم گیری آموزش و پرورش و همچنین فعالیت‌های شما در مجلس در مجلس دانش‌آموزی و سایر تشکل‌های داوطلبانه تلاش خواهم کرد.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تصریح کرد: من امروز صدای شما را میشنوم و شنیدم حتما نگرانی‌های شما را به طور دقیق بررسی خواهم کرد والدین عزیز صدای شما را نیز می‌شنوم و به ارزش‌ها و خواسته‌ها و دغدغه‌هایتان واقفم.

کاظمی گفت: بیایید با همکاری و هم‌اندیشی یکدیگر آینده روشن و سرشار از موفقیت را برای فرزندانمان بسازیم. نمایندگان محترم، مردم شریف ایران، فرهنگیان عزیز، دانشجو معلمان و دغدغه‌مندانه نظام تعلیم و تربیت بار دیگر در محضر نمایندگان شریف شما بر اهمیت بنیادین آموزش و پرورش تاکید می‌کنم.

وی ادامه داد: تحقق کارکرد‌های اصلی نظام تعلیم و تربیت تنها با حمایت همه جانبه فراهم آوردن منابع مالی و انسانی مناسب و مشارکت فعال تمامی ذینفعان به ویژه خیرین عزیز و نیکو خصال میسر است.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار کرد: ما همگی می‌دانیم که هرچند راهبری نظام تعلیم و تربیت بر عهده وزارت آموزش و پرورش است، اما مسئولیت تربیت موضوع ملی و فراتر از یک وزارتخانه مجلس شورای اسلامی که به فرموده امام عظیم‌الشأن عصاره فضائل ملت و در راس امور است می‌تواند بهترین حامی و همراه وزارت آموزش و پرورش باشد.

او اظهار کرد: در این مسیر دست یاری و همفکری به سمت شما نمایندگان محترم ملت دراز می‌کنم بی‌شک با همکاری و هم‌فکری می‌توانیم گره‌های سخت را باز کنیم و از این پیچ تاریخی عبور کنیم و رویای یک ایران بهتر و آینده درخشان را از طریق یک نظام تعلیم و تربیت پویا و با کیفیت تحقق بخشید.  آینده روشن فرزندان این آب و خاک در دستان ما و شماست.

کاظمی گفت: در خاتمه امید دارم در صورت اخذ رای اعتماد شما نمایندگان محترم با توکل و عنایت خداوند و لطف و عنایت ویژه امام رئوف و مهربان آقا علی بن موسی الرضا (ع) و حمایت‌های همیشگی مقام معظم رهبری و پشتیبانی همه جانبه رئیس جمهور و همکاری و همدلی نمایندگان مجلس و دعای خیر ملت شریف ایران گام‌های موثری در راستای تحول در نظام آموزشی کشور برداریم و منطبق بر سند تحول بنیادین آینده‌ای روشن و آکنده از امید را برای کشورمان رقم بزنیم.

خبرنگار: فاطمه سیدی و فاطمه تورانلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
کدوم فرزندان ایران مسئولین بیگانه پرست فقط وفقط بدنبال مهاجران افغانی وزائران پاکستانی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
لعنت به هرکی به افغانیها کار خونه میده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
چرا نباید معلم ریاضی برای هر پایه داشته باشیم هر پایه وقتی اصولی یاد نگیره نابوده سال ابتدایی کلا بار دوش ریاضی یک نفره ولی خوب اینجوری اشتباهه مثلا من برق بخونم یکی شیمی....مشخصه کسی که شیمی خونده از برق سر در نمیاره مگر من سالها تجربم رو یواش یواش بهش آموزش بدم و این تجربه نیازمنده و متخصص کارشه
الان کجان متخصص پرورها؟؟؟ همه جا شدن حسود
Iran (Islamic Republic of)
لبخندواقعی خدا زمانیکه مظلوم بحقش برسه
۱۱:۱۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
زمان کرونا یادتونه؟؟ من فکر می کردم تحصیل به خوبی پیش بره ولی ۳سال نابودمون کردن می دونی چرا؟؟؟ آنلاین بود و امتحان بسیار سخت سوال می‌دادن همه مجبور شدن استاد بگیرن تا پاسش کنن....الان کسی رو پیدا کنید که درسش رو بلد باشه؟؟؟
الان من اشتباه بزرگی کردم و آنلاین یاد نگرفتم و دارم جبران می کنم تا روز قیامت کمترین پاسخگو باشم
پس دوستان تقلب کردین جبران کنید چونکه استاد درسش رو می ده ما کم کاری کنیم باید جوابگو زحمتی باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
بدترین ونا کارآمدن طرح صحرایی تاثیر معدل درکنکور بود که هزاران دانش اموز را افسرده وبیمار نمود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
بگردید ببینید چرا با برنامه ترمیم معدل وضعیت نگرانی وبارمالی و استرس برای بچه هاو والدین صدبرابر شده می‌خواستید ابروشو درست کنید چشمشم کور کردین بازار کمپهای کنکور داغتر که نه خون وآتش شده!یک کمپ VIPبالای ۴میلیاردتومن قیمتشه با این وضعیت تکلیف اکثریت خانواده هایی که از نظر مالی نمیرسونند چیه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
احکام ناقص رتبه بندی بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۲ را اصلاح کنید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
با فیلتر شکنی که در اختیار این جوانان و نوجوانان به عمد قرار دادید , جفایی در حق این قشر شد که باید در آن دنیا پاسخگو باشید. استرس و نگرانی را بین پدر ومادر زیاد کردید و به کانون خانواده ضربه جبران ناپذیری زدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
فیلترشکن چه ربطی به آموزش و پرورش داره
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۸:۳۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
فرزندان مگه کسی هست که بچه داربشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
سلام
اگه راست می گی اشتباه زشتی که در اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی و سمپاد شده رو حل کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
وزیر مهمترین و گسترده ترین وزارتخانه با مشکلات فراوان هیچ مخالفی نداشت .یعنی از نظر نمایندگان ایشان همان منجی آموزش و پرورش هستند در تعجبیم که تا حالا کجا بودند که کسی کشفش نکرده بود .موفق باشند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۲۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
ضربه ای که درزمان کرونا خوردیم به این زودی قابل جبران نخواهد بود.......................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
جالبه وقتی برنامه مجلس پخش میشد فقط یک پنجره کوچک کنار صفحه تلویزیون بود و صدا نداشتیم ولی برای برنامه المپیک دو شبکه کامل دراختیارشان بود ولی برای این رویداد مهم فقط تصویر کوچک داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
آقای صحرایی با طرفداری از طرح تاثیر معدل فرزندان و خانواده‌ها رو نابود کرد شما چی؟
United States of America
ناشناس
۰۶:۱۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
ما در طول سالیان گذشته در امر آموزش چیزی که دیدیم بلبشو درکتاب های درسی معلم های بیسواد فروش پایان نامه های دانشگاهی و نسل بیسواد وبی تجربه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
تروخدا کنکوریهای ۴۰۴ رو با کلی امتحان نهایی و ترمیم و دو تا کنکور دریابید
واقعا این همه فشار و استرس تحملش برای ی بچه ۱۷ یا ۱۸ ساله زیاده
همین فشارها باعث خودکشی بین این رده سنی شده
اصلاح کنید این شیوه تاثیر معدل رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
ضعیف ترین و فقیر ترین آموزش و پرورش تو دنیا برای ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
از ماست که بر ماست. خود معلمها که مسئول میشن به معلمهای دیگه ظلم میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
پس شما تا حالا هیچ مسئولیتی نداشتید که آموزش وپرورش این همه مشکلات دارد کجا می توانید درد بازنشسته را با حقوق ۱۳ میلیونی متوجه شوید یا سختی های معلمی که در منلطق دور افتاده بدون امکانات کارش را انجام می دهد
آسوده دلا حال دل زار چه دانی
تا گل نشوی سرزنش خار چه دانی
مسئولان زمانی می توانند درد جامعه را اندکی متوجه شوند که در سطح کارکنان حقوق ورفاهیات داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۳:۰۱ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
ببینیم و تعریف کنیم ، بسم الله
تا زمانی که آموزش و پرورش درست نشود هیچ چیز درست نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
جاسم داغری
۲۲:۵۵ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
والله ، بین نیاز شاسع و مبین واقعیت نیاز آموزش و پرورش و واقعیت اجرا، فاصله ای تا بیرون از کهکشان راه شیری دارد.
-کمبود نیروی شدید معلمی خبره
-کمبود شدید امکانات آموزشی
-کمبود شدید امکانات رفاهی
-کمبود شدید امکانات حقوقی
-تراکم بالای تعداد افراد حاضر در کلاس
-فرسوده بودن امکانات فعلی و قدیمی بودن آنها
--آموزش دوره های آثار باستانی که در علم جدید 2024 اثری از آنها دیگر وجود واقعی ندارند!!!
-...
حال هر وزیری می آید و هرآنچه واسه او طبق 45 سال قبل برایش تعیین و محدد شده عمل می کند و حق ندارد خارج از این چهارچوبی صارم کلمه ای اضافه از خود ذکر نماید!!!
پس نتیجه می گیریم این وزیر به وزرای قبلی + خواهد شد!!! و وضعیت همان آش و همان کاسه!!!
وانا لله و انا الیه راجعون ولاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم و نستغفرک ربنا ونتوب الیک من کل ذنب عظیم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۴۸ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
برای آموزش و پرورش یک نفر اقتصاددان واهل بازاری لازمه تامعیشت معلمین را درست کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
الان یکی پیدا بشه معلمان تربیت کنه تا دانش اموزان معلمان تو زمینه فرهنگ سازی خیلی ضعیف عمل می کنه و طول سال خیلی غیبت می کنه وسر کلاس نمی ایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
برای پیشرفت فرهنگ یک جامعه آموزش و پرورش باید ارزان و حقوق معلم به گونه‌ای باشد که شأن معلم حفظ شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
خدا رحم کنه دولت و مجلس وزیر خوب و کارآمد برای آ.پ انتخاب کنند، موندم برای همچین وزارت خانه بسیار مهمی چرا اغلب وزرا که انتخاب میشوند چندان خوب کار نمیکنند و مدت کوتاهی بعد استیضاح و برکنار میشوند و وزیر بدی هم همونطور
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد درزی
۲۱:۲۵ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
اولین جای که میگن وزیر به راحتی عوض بشه آموزش وپرورش حالا ما دوست داشتیم وفاق اول از آموزش و پرورش انجام بشه صحرای وزیر جوان بود با اینکه از جناه راست بود ادمه بدی نبود سخت گیر نبود و برای فرهنگیان ارزش قائل میشد درکنار مشکلات مالی که فرهنگیان عزیز درگیر هستن اما ولی صحرای مقصر هیچ چیزی نیست حالا اختیار جا ب جای وزیران دست دولت و مجلس ولی دولت باید درکنار اصلاحات که وزیر میشن معاونانشون از جناه راست باشن بساط چپ و راست بازی رو جمع کنه از نوع احزاب دسته بندی بشن مثله دهه ۸۰ و ۷۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
والا گزارش کمیسیون آموزش گفت که آقای کاظمی چالش های آموزش و پرورش را می داند ولی راهکار نوآورانه ای برای حل آن بیان ندارند. بعد کمیسیون با اکثریت آرا رای به موافقت با وزارت ایشون دادند. خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۲۲ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
??????باشه بیا حل کنیم، ای حلال مشکلات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
این آقا با توجه‌ها عملکرد خود در پست معاونت پرورش وزارتخانه به درد آموزش و پرورش نمیخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۲ به‌دلیل عدم پرداخت معوقات رتبه‌بندی مربوط به ۶ماهه دوم سال ۱۴۰۰ به جای ۲۴ ماه رتبه بندی ۱۸ ماه رتبه بندی در احکامشان محاسبه شده واقعاً کسی روزی را خواهیم دید در آموزش و پرورش تنگ نظری از بین برود.

12 ماهه از پاداش بازنشستگی هم خبری نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
لطفن شبکه ی پرورش را ایجاد بفرمائید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
ان چیزی که در فکر شماست تربیت نیست القا و تحمیل یک تفکر خاص است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
اقای کاظمی با احترام بشما ومسولان؛تا نگاه مسولان به اموزش پرورش نگاه مصرفی وهزینه بر است مشکلات این وزارتخانه،ی( زراد خانه هسته ای ساخت انسان های مسول،وظیفه شناس،منضبط،کاری،ومتعهد) باتغییر یک وزیر یا مسول حل نخواهد شد ،عزم ملی در عمل ، برای اینکار وجود ندارد ،زیر ساخت اصلی کشور ،آموزش پرورش است که متاسفانه مغفول مانده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
دو صد گفته چون نیم کردار نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
فقط موقع وزیر شدن خوب حرف می زنند ولی عمل نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
باید منابع و نفت پلمپ شه تا آموزش و پرورش مون متحول بشه


تا نفت و منابع زیر زمینی هس

مراکز اموزشی فقط مرکز مرگ استعداد فرزندان ایرانی هس!!!

پشت میز نشینی و کارمند تن پرور دولت شدن یکی از مرض های نفتی هس

ایران ب تمام مشاغل مختلف نیاز داره نه فقط پزشکی پول پرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
آیا آموزش از نوع ۲۰۳۰.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
ببینید وزارت ورزش و کمیته المپبک برای ورزشکاران چقدر هزینه کردند امیدوارم به آموزش و علم کشور مانند ورزش توجه ویژه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
بچه های خودمان برای ثبت‌نام مشکل دارن مدرسه ها پر شده از افغانی به فکر مردم ایران باشید اینا از این آب خاک نیستن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
تا زمانیکه بیشترین بودجه به آموزش و پرورش اختصاص پیدا نکند و معیشت فرهنگیان ضعیف باشد امیدی به پیشرفت کشور نیست در کشورهای پیشرفته مهم ترین ارکان آموزش و پرورش است زیرا اهمیت آموزش را خوب میدانند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
قابل توجه سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی طبق قوانین ملی امور نخبگان فرد المپیادی ورزشی نخبه محسوب نمی شود
ماده (۴) تعریف نخبه و احراز نخبگی:
نخبه: به فرد برجسته و کارآمدی اطلاق می‌شود که اثر گذاری وی در تولید علم، هنر و
فناوری کشور محسوس باشد و هوش، خلاقیت، کارآفرینی و نبوغ فکری وی در راستای تولید
دانش و نوآوری موجب سرعت بخشیدن به رشد و توسعه علمی و متوازن کشور گردد. احراز
نخبگی افراد براساس آیین نامه پیشنهادی هیئت امناء و تصویب شورای عالی انقلاب
فرهنگی خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
نمیتونه گره از مشکلات آموزش و پرورش باز ‌‌‌‌
Germany
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
خخخ
آخرین اخبار