رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در ۴ ماهه نخست امسال مجموعاً ۱۲۰ جواز تاسیس صنعتی در قالب ایجادی و توسعه‌ای با سرمایه گذاری ۸۸ هزار و ۶۷۳ میلیارد ریال با ظرفیت اشتغال ۴ هزار و ۹۳۶ نفر در قم صادر شده است.

اکبر ابدالی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در ۴ ماهه نخست امسال مجموعاً ۱۲۰ جواز تاسیس صنعتی در قالب ایجادی و توسعه‌ای با سرمایه گذاری ۸۸ هزار و ۶۷۳ میلیارد ریال با ظرفیت اشتغال ۴ هزار و ۹۳۶ نفر در قم صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اضافه کرد: امسال اقدام لازم برای صدور ۸۲ جواز ایجادی (ایجاد واحد صنعتی جدید) با سرمایه‌گذاری ۷۳ هزار و ۷۸۴ میلیارد ریال و ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۴ هزار و ۱۲۵ نفر انجام شد.

ابدالی بیان کرد: در ۴ ماهه نخست امسال، ۵۸ فقره پروانه صنعتی شامل پروانه‌های جدید و همچنین توسعه واحد‌های موجود با ظرفیت اشتغال ۲۰۱۳ نفر و سرمایه‌گذاری ۲۵ هزار و ۹۱۱ میلیارد ریال صادر کردیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: تعداد ۳۸ مورد از جواز‌های تاسیس صادر شده در قم مربوط به جواز‌های توسعه‌ای (اجرای طرح‌های توسعه در واحد‌های صنعتی موجود استان) با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۸۱۱ نفر و سرمایه گذاری حدود ۱۴ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریال است.

او  ادامه داد: به تفکیک آمار در امسال ۳۹ مورد پروانه بهره‌برداری واحد‌های صنعتی ایجاد شده با سرمایه گذاری ۱۸ هزار و ۳۷۶ میلیارد ریال و ایجاد فرصت اشتغال برای ۹۳۴ نفر صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در پایان عنوان کرد: از مجموع ۵۸ مورد پروانه بهره‌برداری صنعتی در سال گذشته، ۱۹پروانه در خصوص توسعه واحد‌های صنعتی با سرمایه‌گذاری ۷۵۳۵ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۱۰۷۹ نفر بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.