مدیر بانک سینا در آذربایجان غربی گفت: افزون بر ۸۶ درصد از متقاضیان، تسهیلات ازدواج و فرزندآوری دریافت کردند.

مدیر امور شعب بانک سینا در منطقه آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، این بانک ۶۴ فقره تسهیلات ازدواج و ۴۳ فقره تسهیلات فرزندآوری به مشتریان خود پرداخت کرده است که بیش از  ۸۶ درصد از متقاضیان را شامل می شود.

یونس حیدری از آغاز هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا خبر داد و اظهار کرد: قرعه‌کشی این جشنواره در مهرماه سال جاری برگزار و برندگان جوایز معرفی خواهند شد.

وی افزود: آخرین مهلت برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی به منظور شرکت در قرعه‌کشی، ۳۱ شهریور ماه سال جاری است؛ و حداقل مبلغ مورد نیاز برای شرکت در قرعه‌کشی یک میلیون ریال بوده و هر ۵۰۰ هزار ریال در هر روز معادل یک امتیاز محسوب می‌شود.

مدیر شعب بانک سینا در منطقه آذربایجان غربی در خصوص شرایط لازم برای دریافت جوایز تصریح کرد: جوایز به افرادی تعلق می‌گیرد که حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز مفتوح داشته و در روز قرعه‌کشی حداقل موجودی را در حساب خود حفظ کنند.

وی تصریح کرد:همچنین، حداقل موجودی باید به مدت سه ماه یا ۹۰ روز متوالی در حساب باقی بماند. در غیر این صورت، جوایز بعد از اتمام این دوره اهدا خواهد شد.

حیدری خاطرنشان کرد: همچنین، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، بانک سینا ۵۱ دستگاه آمبولانس به وزارت بهداشت اهدا کرده و در دوران همه‌گیری کرونا مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به هفت استان درگیر با ویروس کمک کرده است.

مدیر شعب بانک سینا در منطقه آذربایجان غربی می گوید: بانک سینا همچنین با اهدای بیش از ۲ هزار دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند و ساخت دو باب مدرسه در مناطق محروم کرمان و بوشهر، تلاش کرده است تا به بهبود وضعیت آموزشی کمک کند.

حیدری افزود: بانک سینا برای رفاه زائران حسینی، یک دستگاه ATM در مرز تمرچین پیرانشهر راه‌اندازی کرده و آماده ارائه خدمات به زائران است.

وی  گفت: بانک سینا در آذربایجان غربی با ۱۳ شعبه و یک باجه به خدمات‌رسانی به شهروندان ادامه می‌دهد و در تلاش است تا نیاز‌های مالی و خدماتی مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.