فرمانده مرزبانی فراجا از تقویت امنیت مرز‌ها در اربعین با تجهیزات پیشرفته و هماهنگی گسترده خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا از اقدامات گسترده برای مقابله با تهدیدات احتمالی در مرز‌های کشور به‌منظور تأمین امنیت زائران خبر داد و گفت: با بهره‌گیری از سلاح‌های پیشرفته، تکنولوژی‌های نوین، و اشراف اطلاعاتی کامل، تمامی تمهیدات لازم در مرز‌ها به کار گرفته شده است.

سردار گودرزی افزود: در حال حاضر هیچ مشکل خاص امنیتی وجود ندارد و این امر حاصل هماهنگی‌های دقیق با دستگاه‌های اطلاعاتی داخلی و همکاری با مقامات عراقی است.

سردار گودرزی بیان کرد: برای افزایش امنیت، انواع تجهیزات پیشرفته از جمله دوربین‌های دید در شب و سیستم‌های نظارتی نوین را در مناطق مرزی مستقر کرده‌ایم. همچنین، تمامی معابر مرزی تحت پوشش نیرو‌های مرزبانی قرار گرفته‌اند تا زائران با آرامش و امنیت کامل سفر کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به اهمیت این اقدامات در روز‌های پرتردد اربعین گفت: تمامی تلاش‌ها به‌منظور تأمین امنیت جامع زائران صورت گرفته است و نظارت دقیق بر مرز‌ها برقرار است. هدف ما این است که زائران بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای سفر معنوی خود را انجام دهند و در این راه، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی گفت: این تمهیدات ویژه و تدابیر امنیتی به‌ویژه در ایام اربعین، که شمار زائران به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌یابد، نشان‌دهنده اهمیت حفظ امنیت در مرز‌ها و اطمینان از سفر ایمن زائران به کشور عراق است.

منبع: مهر

برچسب ها: امنیت مرزها ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بچه های ایرانی
۲۱:۳۵ ۰۲ شهريور ۱۴۰۳
وجود بیش ازحد کارگر بیگانه کار و زندگی روز مردم کشور را با مشکل روبرو کرده وبا کمبود کار روبرو وبا مشکلات بیکاری واز بیکاری جوانان کشور به سرقت و قاچاق...دست بکار میشن...وعواقب خوبی نه خانواده ها وکشور نداره.ومحافطان امنیت رو با خطرات روبرو میکنه..کنترل افراد بیگانه کشور باید دردستور ومهم کشور قرار بگیره واخراج انان در حدودی در اولویت قرار بگیره...مممون از زحماتتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
سردار خسته نباشید خدا قوت ...‌فکر نمی کنید یک کمی خیلی زوده برای انجام این کارها....کمی آهسته تر اجازه بدید یک چند هزار نفر برادر و خواهری هم که در افغانستان مانده یا از پاکستان اخراج شده و در راه ایرانن هم مرز بگذرند بعد شما دیوار رو بکش و محکم هم ببند که دیگه افغانها نتونن از کشور خارج بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
لطفآ فکری بحال مردم مظلوم ایران کنید ایران افتاده دست افغانیها
با تشکر از نیروی انتظامی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
پس چرا برای جلوگیری از هجوم اتباع بیگانه اقدامی نمیکنید و چرا مرزهارو رها کردید!!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
مردم ایران خواستار اخراج افغانیها هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
یه لطفی بکنید با بهره‌گیری از سلاح‌های پیشرفته، تکنولوژی‌های نوین، و اشراف اطلاعاتی کامل، تمامی تمهیدات لازم در مرز‌ها به کار گرفته بشه برای جلوگیری از ورود اتباع غیر مجاز به کشور...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
تمام ایران بدون جنگ خونریزی افتاده دست افغانیها این همه شهید ندادیم که اینا تو کشورمان جولان بدن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
زنده باد بچه لر
آخرین اخبار