معاون برنامه ریزی، تولید و تحلیل آماروزارت آموزش و پرورش گفت: مجوز ساخت ۲ اردوگاه جدید دانش آموزی در خراسان جنوبی صادر شده است.

غلامی معاون برنامه ریزی، تولید و تحلیل آمار وزارت آموزش و پرورش در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش خراسان جنوبی از صدور مجوز ساخت ۲ اردوگاه جدید دانش آموزی در خراسان جنوبی پس از بازدید میدانی خبر داد و گفت: در ساختار جدید، تمام پست‌های اداری و سازمانی کارشناسی شده‌اند.

او از فعالیت ۳۴۶ اردوگاه دانش‌آموزی در کشور خبر داد و افزود: از این تعداد، ۱۴ اردوگاه دانش آموزی در خراسان جنوبی مشغول ارائه خدمات آموزشی، تربیتی، پرورشی و سلامت به آینده سازان انقلاب در زمینه تربیت نسل آرمانی به منظور تحقق تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب هستند.

غلامی با بیان اینکه پیشنهاد آموزش و پرورش استان با موضوع به‌کارگیری دانشجو معلمان ورودی ۱۴۰۰ به عنوان راهکاری مؤثر در تأمین نیروی انسانی در دستور کار استانی قرار خواهد گرفت بیان کرد: آمار استانی نشان می‌دهد که در زمینه ساماندهی مطلوب نیروی انسانی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و گزارش ارائه شده نیز مؤید مدیریت خوب نیروی انسانی است.


بیشتر بخوانید


معاون برنامه ریزی، تولید و تحلیل آماروزارت آموزش و پرورش ادامه داد: خراسان جنوبی با پاسخگویی جامع به فرهنگیان زمینه کاهش اعتراضات به مسئولین ستادی در وزارت را فراهم کرده است.

لک رئیس اداره ساختار‌های سازمانی وزارت آموزش و پرورش هم در این نشست با اشاره به اخذ مجوز برقراری حق کارشناس مسئولی برای مدیران اردوگاه‌های منطقه‌ای و مراکز مشاوره، گفت: در ساختار جدید یک کارشناس مسئول، یک کارشناس و یک سرایدار و نگهبان برای اردوگاه‌های منطقه‌ای تعریف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.