معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ۶۷۵ طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در هشت شهرستان استان با ۲۱ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

حمیدی در نشست خبری اعلام برنامه‌های حوزه عمرانی استان سمنان گفت: در بخش اقصادی نیز ۷۲ اقتصادی با ۳۷ میلیارد و ۲۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲ هزار و ۲۷۵ بهره‌برداری می‌شود.

وی مجموع طرح‌های هفته دولت استان سمنان را ۷۴۷ طرح اقتصادی وعمرانی با ۵۸ هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان عنوان و اضافه کرد: اعتبار سال گذشته این طرح‌ها در استان ۲۰ هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال بود که امسال افزایش سه درصدی دارد.

وی به اعتبار طرح‌های افتتاحی در دومین سفر آیت‌الله رئیسی به استان سمنان اشاره کرد و گفت: در این سفر ۸۴ هزار میلیارد ریال طرح در اردیبهشت با حضور رییس جمهور شهید افتتاح شد که در آمار طرحهای هفته دولت نیامده است و با احتساب آن اعتبارات باید افزایش ۵۰۰ درصد را درنظرگرفت و طرح‌های اقتصادی نیز ۳۴۰ درصد افزایش داشته است.

این مسوول با اشاره به افتتاح ۷۷ طرح عمرانی در شهرستان با پنج هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال، گفت: در شهرستان شاهرود ۱۳۳ طرح با سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و در شهرستان دامغان ۱۱۳ طرح با هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

حمیدی تعداد طرح‌های عمرانی شهرستان گرمسار را ۶۱ طرح با سه هزار و ۱۰ میلیارد ریال برشمرد و افزود: در شهرستان مهدیشهر ۶۵ طرح عمرانی با یکهزار و ۳۴۰ میلیارد ریال و در شهرستان سرخه ۳۸ طرح با ۲ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان آرادان برای هفته دولت ۳۳ طرح عمرانی با ۶۰۰ میلیارد ریال و شهرستان میامی ۱۵۱ طرح عمرانی با سه هزار میلیارد ریال دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.