رئیس هیئت کاراته استان قم از برگزاری مسابقات کاراته سبک وادوریو قهرمانی کشور باحضور بیش از ۲ هزار کاراته‌کای در تمامی رده‌های سنی به میزبانی قم خبرداد.

مهدی بیرانوند با اشاره به برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبک وادوریو در قم اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان ۲۲ و ۲۳ شهریورماه با حضور بیش از ۲ هزار شرکت کننده از سراسر کشور در سالن مجموعه ورزشی مهندسی پردیسان برگزار خواهد شد.
 
رئیس هیئت کاراته استان قم  افزود: سبک وادوریو جزء ۴ سبک اصلی کاراته محسوب می‌شود که دبیری آن در کشور به عهده بنده بوده و در استان نیز آقای رحمتی مسئولیت آن را به عهده دارند.رئیس هیات کاراته استان قم در ادامه تصریح کرد: سال گذشته نیز این مسابقات را باحضور ۲۲۰۰ ورزشکار در استان قم در همین مجموعه ورزشی برگزار کردیم.
 
وی با اشاره به حضور کاراته‌کاران قمی در این رقابت‌ها بیان داشت: اباتوجه به اقداماتی که در طول سال‌های اخیر در این سبک انجام شده ورزشکاران خوبی نیز در این سبک تربیت‌شده‌اند.
 
براساس آخرین آماری که داریم حدود ۳۰۰ کاراته‌تای قمی در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.بیرانوند در ادامه این گفت‌وگو، با بیان اینکه این مسابقه مقدمه و تجربه‌ای برای برگزاری مسابقات آسیایی این سبک خواهد بود، عنوان کرد: با همکاری و هماهنگی که انجام داده‌ایم مسابقات آسیایی سبک وادوریو باحضور کشور‌های مطرح و باکیفیت آسیا آذرماه سال جاری به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد که اتفاق بسیاری برای ورزش قم محسوب می‌شود. رئیس هیات کاراته استان قم در ادامه بیان کرد: همچنین در آبان‌ماه نیز مسابقات سبک کیوکوشین نیز آبان‌ماه ۱۴۰۳ با حضور ۱۲ تیم آسیایی مطرح در استان قم برگزار خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: درحال رایزنی با فدراسیون هستیم تا این مسابقات را در تقویم به ثبت رسانده و از این پس این رقابت‌های آسیایی در دو سبک مذکور به میزبانی استان مقدس قم برگزار شود.
 
منبع:فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار