وزارت دفاع روسیه از بمباران گسترده مواضع ارتش اوکراین در منطقه کورسک خبر داد.

حمله غافلگیرانه ششم اوت نیرو‌های اوکراینی به منطقه کورسک روسیه با اشغال بیش از یک هزار کیلومتر از خاک این کشور همراه بود. با این حال، حمله به خاک روسیه که از زمان پایان جنگ جهانی دوم بی سابقه بوده اکنون با واکنش نظامی سهمگین مسکو همراه شده است. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت دفاع روسیه امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن مواضع نیرو‌های اوکراینی در منطقه کورسک خبر داد. 

در این بیانیه آمده است: ارتش روسیه اقدام به بمباران مناطق مختلفی از استقرار نظامیان اوکراینی در امتداد جبهه کورسک کرد. ما طی این عملیات مواضع تیپ ۲۲ و ۱۱۵ نیروی زمینی، تیپ ۸۲ تهاجمی هوابرد، و نیز نیرو‌های پشتیبانی آنها را در بیش از ۱۲ منطقه با جنگنده ها، واحد توپخانه، و نیروی زمینی بمباران کردیم. 

این بیانیه می‌افزاید: ما همچنین حملات ارتش اوکراین در هفت منطقه دیگر را دفع کرده و مواضع آنها را در ۱۶ منطقه دیگر در منطقه سومی (Sumy) در مجاورت اوکراین هدف قرار دادیم. 

وزارت دفاع روسیه از تلاش برای شناسایی و هدف قرار دادن واحد خرابکاری ارتش اوکراین خبر داد که اکنون در مناطق جنگلی با هدف نفوذ بیشتر به خاک روسیه مخفی شده اند.

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار