معاون سازمان راهداری گفت: کمبود ناوگان در مرز مهران برای شهر‌های تهران و اصفهان برطرف شده و از صبح امروز هم ۸۵۰ دستگاه اتوبوس مسافرگیری شده است.

 حمید رضا شهرکی معاون حمل ونقل سازمان راهداری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه تعداد سرویس‌های  انجام شده از مرز مهران به ۲ هزار دستگاه اتوبوس رسیده است گفت: همچنان  در مرز مهران شاهد آن هستیم که سرویس دهی ادامه دارد و زائران به ویژه اتباع در مقاطع مختلف از مرز مهران وارد کشور می‌شوند.

وی ادامه داد: از صبح امروز تاکنون ۸۵۰ دستگاه اتوبوس مسافرگیری شده و در برخی از شهر‌ها از جمله اصفهان و تهران با توجه به افزایش میزان تقاضا کمبود ناوگان وجود داشت که در حال حاضر با توجه به ورود ناوگان میزان معطلی زائران در این بخش کاهش یافته است.

معاون حمل ونقل سازمان راهداری با اشاره به اینکه از ساعات پایانی شب گذشته شاهد آن بودیم که میزان تقاضا در ورودی مرز مهران که پیش از این حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد بود به ۴۵ درصد رسید و این شرایط تا ساعت ۲۴ شب گذشته ادامه داشت. با توجه به تعداد زائران به ویژه اتباع افغانی در شهر‌های تهران و اصفهان ما دچار کمبود ناوگان  و معطلی چند ساعته زائران شدیم  که در حال حاضر این کمبود برطرف شده و شرایط به حالت نرمال بازگشته است.

شهرکی افزود: شرایط در شهر استان تهران سر به سر شده است و همچنان در برخی از ساعات برای اصفهان دچار مشکلاتی هستیم، اما با توجه به ورود و گسیل ناوگان این شرایط بهبود یافته است.

برچسب ها: حمل ونقل ، اتوبوس ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار