استاندار کرمان گفت: حضور دستگاه قضا در کارگروه‌ها و شورا‌های استان، گره‌گشای بسیاری از مشکلات واحد‌های اقتصادی است.

محمدمهدی فداکار در دیدارِ رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان کرمان به مناسبت هفته دولت گفت: این ایام فرصتی برای بیان، بازبینی و ارائه کار‌هایی است که در یک سال انجام شده است. 

وی افزود: مردم، ولی نعمت ما هستند و باید خدمات انجام گرفته به آنها گزارش داده شود. 

فداکار تصریح کرد: دولت در پیشانی و محور کار است؛ اما کار‌ها با کمک همه نهاد‌های دولتی و غیرولتی، نظامی و قضایی پیش می‌رود. 

وی با بیان اینکه، دستگاه قضا در همه شوراها، ستاد‌ها و کارگروه‌ها عضویت دارد، عنوان کرد: حضور دستگاه قضا در کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی در گره‌گشایی و بازگشت واحد‌ها به تولید بسیار موثر واقع شده است. 

فداکار، کاهش نرخ بیکاری، رشد نرخ اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار را مدیون کمک‌ها و همراهی دستگاه قضا دانست و گفت: عموما بهبود شاخص کسب و کار در نگاه سرمایه‌گذاران به حوزه‌های اقتصادی است که بخش عمده آن در ستاد سرمایه‌گذاری و تسهیل و رفع موانع انجام می‌شود.   

استاندار کرمان با اعلام اینکه حمایت دستگاه قضایی و همراهی و مشاوره‌های آنها فراموش نخواهد شد، اظهار داشت: با کمک دستگاه قضایی و دستگاه‌های مربوطه در کار‌های اجرایی هم، گره بزرگ از شرکت‌ها باز شد.

مسئولان استان با وفاق و همدلی کار می‌کنند 

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این دیدار گفت: از هفته دولت پارسال تا امروز، در کل کشور و استان کرمان سال پرحادثه‌ای را پشت سر گذاشتیم. 

وی افزود: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، شرایط سختی بر کشور و استان تحمیل کرد. 

حمیدی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتلا‌ها و حوادث سخت سرفراز بیرون آمد و علی‌رغم همه تهدید‌های دشمن و توطئه‌های بدخواهان، با امنیت و سلامت کامل انتخابات برگزار شد. 

وی گفت: در سیاست‌گذاری‌ها و هماهنگی بین دستگاه‌های نظامی و انتظامی و دستگاه قضایی با محوریت استاندار کرمان در شورای تامین، وفاق مسئولان به بهترین نحو در استان رقم خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.