بارسلونا در دیداری خارج از خانه، با گل پیروزی دنی اولمو، رایو وایه‌کانو را با نتیجه ۲-۱ شکست داد.

تیم بارسلونا در هفته سوم لالیگای اسپانیا مهمان رایووایکانو بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافت.

اونای لوپز در دقیقه ۹ تیم میزبان را پیش انداخت. ارسال زمینی خورخه دی‌فروتوس را اونای لوپز با قطع توپ عالی خود تبدیل به گل نخست برای میزبان کرد تا بارسایی‌ها همچنان در حسرت کلین‌شیت در فصل جاری بمانند.

تلاش کاتالان‌ها برای جبران گل خورده تا پایان نیمه نخست بی‌اثر بود و آنها با شکست راهی رختکن شدند. در نیمه دوم، اما عملکرد بارسلونا از این رو به آن رو شد و آنها از همان ابتدای شروع نیمه برای جبران گلِ خورده جلو کشیدند تا اینکه در شصتمین دقیقه بازی، یاران بارسا روی یک ضدحمله و با پاس کات بک رافینیا، توسط پدری با شوت پای چپ هافبک جوان‌شان به گل تساوی دست یافتند.

شاگردان فلیک ۱۰ دقیقه بعد از این گل بار دیگر به گل رسیدند، اما این بار گل لواندوفسکی به علت خطای ژول کنده روی مدافع حریف مردود اعلام شد تا حساب کار همچنان ۱-۱ باقی بماند.

کار بارسا برای پیروزی در این مسابقه گره خورده بود تا اینکه دنی اولمو ستاره جدید این تیم که از ابتدای نیمه دوم برای نخستین بار با پیراهن بارسا به میدان رفت، در دقیقه ۸۲ گل برتری را زد و در یک نیمه توانایی هایش را به رخ کشید. اولمو در دو هفته ابتدایی به دلیل مشکلات بارسلونا در ثبت قرارداد این بازیکن در لالیگا، نتوانست در لیست آبی‌اناری‌ها قرار بگیرد و بالاخره پس از تلاش‌های فراوان تیم مدیریتی بارسا، این بازیکن امروز ثبت‌نام شد و بلافاصله توانست اولین بازی‌اش را در لباس بارسا تجربه کند.

به این ترتیب هانسی فلیک با جوانترین تیم لالیگا، سومین برد متوالی را هم کسب کرد تا به صدر جدول این لیگ برسد.

پیش از این دیدار هم مایورکا و سویا به تساوی بدون گل دست یافتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار