شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از کمبود اعتبار برای پرداخت وام ازدواج در استان کهگیلویه و بویراحمد گلایه کرد.

ارائه تسهیلات بانکی به جوانانی که به تازگی روانه خانه بخت شدند، کمک شایانی کرد تا آنها بتوانند گوشه‌هایی از مشکلات زندگیشان را حل کنند و جاده زندگی مشترکشان را لذت هر چه بیشتر ادامه دهند. اما به تازگی زوجینی که از بانک سپه استان کهگیلویه و بویر احمد درخواست وام کردند، با مشکل کمبود اعتبار مواجه شدند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به حل مشکل جوانان شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام وقت‌بخیر؛ لطفا گزارشی درباره وام ازدواج در استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه کنید که چرا اعتبار برای آنها در نظر نگرفتند. ما دی ماه سال قبل در سامانه ثبت نام کردیم، در اردیبهشت و خرداد ماه امسال در بانک سپه تشکیل پرونده دادیم ولی بعد از چندین ماه از تکمیل شدن تشکیل پرونده به ما گفتند اعتباری برای وام‌های ازدواج در نظر گرفته نشده است، خیلی هم پیگیری می‌کنیم ولی باز جواب درستی به ما ندادند و می‌گویند، اعتباری برای وام ازدواج داده نشده است. حالا اگر این اعتبار داده نشده چرا از اول اعلام کردند ثبت نام کنید وجوانان الان امیدشون به همین وام هست که خانه کرایه کنند و یا عروسی (ساده) بگیرند و زندگیشان را شروع کنند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۳
سلام برخی از آموزگاران بازنشسته مهر ۱۴۰۰ درسامانه رتبه بندی ثبت مدارک نموده وبرابر قانون از احکام رتبه برخوردار می‌شوند ولی تاکنون احکام رتبه درحکم بازنشستگی درج نگردیده لطفا دراین زمینه نیز رسیدگی شود.
آخرین اخبار