رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری توزیع کننده فرآورده‌های نفتی قاچاق و کشف ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت اظهار داشت: در پی اعلام خبر نگهداری سوخت قاچاق در کهریزک تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی هویت و محل دپوی سوخت قاچاق را شناسایی کردند افزود: با اخذ مجوز‌ها قضائی روز گذشته تیمی از ماموران به محل دپوی سوخت قاچاق اعزام و مشخص شد مالک کارگاهی با دپو و جمع آوری سوخت قاچاق در یک کارگاه تغلیط فراورد‌های نفتی اقدام به تولید و توزیع فرآورد‌های نفتی قاچاق می‌کند.

 این مقام انتظامی افزود: در یک عملیات منسجم پلیسی، مالک کارگاه دستگیر و در بررسی از این مکان ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران به اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال اعلام کردند در خاتمه گفت: خرید و فروش کالای قاچاق تهدید بزرگی برای امنیت اقتصادی کشور می‌باشد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

برچسب ها: قاچاق سوخت ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار