مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: ایستگاه آتش نشانی ناحیه صنعتی نصرت آباد گرامیداشت هفته دولت به منظور رفع نیاز واحد‌های تولیدی و صنایع معدنی افتتاح شد.

علیرضا راشکی در حاشیه آئین افتتاح ایستگاه آتش نشانی ناحیه صنعتی نصرت آباد  بیان کرد: این ایستگاه به منظور رفع نیاز واحد‌های تولیدی و صنایع معدنی مستقر با اعتباری بیش از ۷۰میلیارد ریال و بهره‌گیری از تجهیزات لازم افتتاح شد.

وی افزود: عملیات ساختمان سازی و تجهیز این ایستگاه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و خرید خودرو آتش نشانی با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال بوده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: آموزش‌های مستمر کاربردی تخصصی به کارکنان این ایستگاه آتش نشانی و مدیران، کارکنان و کارگران شاغل در واحد‌های تولیدی و معدنی مستقر در ناحیه صنعتی نصرت آباد در دستورکار قرار گرفته است.

وی گفت: ناحیه صنعتی نصرت آباد به دلیل وجود واحد‌های کوچک و بزرگ مرتبط با صنایع معدنی و ساختمانی و در دسترس بودن به محور‌های مواصلاتی مورد اقبال سرمایه گذاران و کارآفرینان مواجه شده است.

راشکی اظهار کرد: تاکنون ۱۵ ایستگاه آتش نشانی با بهره گیری از ۱۶دستگاه خودروی آتش نشانی به همراه استقرار چهار پایگاه اورژانس و امداد و در اختیار داشتن چهار دستگاه آمبولانس و وجود نیرو‌های آموزش دیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت و خدمات رسانی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.