موکب صاحب الزمان (عج) بخش یزدان آبادِ زرند در روز‌های پایانی ماه صفر، خدمات متنوعی به زائران امام رئوف در مشهد مقدس ارائه می‌کند.

مجتبی ایزدی، مسئول موکب حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: موکب صاحب الزمان (عج) بخش یزدان آبادِ زرند از جمله مواکبی است که سابقه چند ساله در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا، زائران مرقد سردار شهید سلیمانی و زائران امام رضا (ع) در شهر مقدس مشهد را دارد.

وی افزود: موکب صاحب الزمان (عج) بخش یزدان آباد تا پایان ماه صفر و همزمان با شهادت حضرت رضا (ع) در جوار بارگاه رضوی به زائران و مجاوران خدمات رسانی  می‌کند.

ایزدی ضمن اشاره به خدمات متنوع این موکب در محل ره باغ حضرت زهرا (س) بیان داشت: این موکب خدماتی از جمله توزیع غذای گرم، نوشیدنی‌های سرد و گرم، میان وعده، خدمات تعمیر کفش و توزیع اقلام فرهنگی ارائه خواهد کرد.

وی با اعلام اینکه مردم بخش یزدان آباد سال هاست آستین خادمی اهل بیت علیهم السلام را بالا زده اند، افزود: این موکب با حمایت مردم از سایر نقاط بخش یزدان آباد اداره می‌شود و کاملا مردم محور می‌باشد که جا دارد از زحمات مردم کمال تشکر را داشته باشیم.

خدمات رسانی موکب یزدان آباد زرندِ در مشهد مقدس

مسئول موکب حضرت صاحب الزمان (عج) ضمن اشاره به حضور ۴۰ نفر خادم الرضا در این موکب افزود: خدا را شاکریم که مدال افتخار نوکری زائران امام رضا (علیه السلام) در ایام شهادت ایشان امسال نیز قسمت و روزی موکب داران یزدان آبادی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار