به مناسبت گرامیداشت هفته دولت پروژه گازرسانی به روستا‌های ویار، علین و فلار در منطقه الموت غربی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳۳ میلیارد ریال افتتاح شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، پروژه گازرسانی به روستا‌های ویار، علین و فلار در منطقه الموت غربی با حضور  جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در آیین افتتاحیه پروژه گازرسانی به برخی نقاط الموت غربی را جزء سخت‌ترین پروژه‌های استان خواند و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی عدالت به‌گونه‌ای توسعه می‌یابد که همه مردم به امکانات دسترسی برابر و عادلانه داشته باشند.

حجتی‌پور افزود: در هفته دولت امسال بهره برداری از گازرسانی به ۱۳ روستا در برنامه قرار داشته که در مجموع تعداد روستا‌های گازدار استان به ۶۷۸ روستا رسیده است

وی اضافه کرد: با گازرسانی به ۳ روستای ویار، علین و فلار از منطقه الموت غربی، ۱۳۶ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد که عملیات اجرایی آن بالغ بر ۱۳۳ میلیارد هزینه در بر داشته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین گفت: سکونت دائمی ساکنان روستاها، تمرکز روی مشاغل خانگی پایدار، عدم تخریب جنگل و محیط‌زیست برای تهیه سوخت و مهاجرت معکوس از جمله کارکرد‌های گازرسانی به روستا‌ها است.

روستا‌های فراموش شده استان از گاز بهره‌مند شدند

فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک هم گفت: روستا‌های فراموش شده استان با نهضت گازرسانی شرکت گاز استان و پیگیری مسئولان دلسوز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

محمد بیگی گازرسانی به روستا‌های صعب‌العبور استان در کمتر از ۴ سال را اقدامی جهادی دانست و افزود: روستا‌های صعب‌العبور استان که حتی از یاد‌ها فراموش شده بودند در سال‌های اخیر با پیگیری و جدیت مسئولان دلسوز استان و به برکت دولت شهید رئیسی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

 وی اضافه کرد: این اقدام با کار جهادی و مجاهدت نیرو‌های انقلابی شرکت گاز استان و مدیرعامل این مجموعه محقق شده است.

در هفته گرامیداشت دولت بیش از ۵۵۰ خانوار روستایی در ۹ روستای سلیمان‌آباد، ایلان، چوثر، طاله، کلایه، هنیز، ویار، علین و فلار از منطقه الموت، ۲ روستای قلعه و اسبک از منطقه طارم سفلی و ۲ روستای اسماعیل‌آباد و کذلک به ترتیب از مناطق کوهین و آبیک از نعمت گاز بهره‌مند شده اند که هزینه‌ای اجرایی آن بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار