مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال جاری ۱۰ هزار دانش‌آموز به دانش‌آموزان استان اضافه می‌شود و تعداد کل دانش‌آموزان به ۲۶۵ هزار نفر می‌رسد.

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این نشست ضمن تشکر از اقدامات شورای آموزش و پرورش شهرستان کنگان اظهار داشت: از همه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های فرماندار و اعضای شورای آموزش و پرورش تقدیر و تشکر میکنم. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: آموزش و پرورش شهرستان کنگان جز آموزش و پرورش‌های موفق ما هست؛ به عبارت دیگر آموزش و پرورش کنگان وضعیت مطلوبی است که جا برای بهتر شدن نیز وجود دارد. 

موحدی با اشاره به آمار دانش‌آموزان جدید استان بیان کرد: در سال جاری پیش‌بینی می‌شود ۱۰ هزار دانش‌آموز به دانش‌آموزان استان اضافه شود و تعداد کل دانش‌آموزان استان ۲۶۵ هزار نفر است؛ آمار بازنشستگان ما نیز نزدیک به ۷۰۰ نفر خواهد بود.

وی در خصوص بازگشایی مدارس و پروژه مهر در سال تحصیلی جدید توضیح داد: شعار وزیر محترم در سال جدید «برای ایران، برای مدرسه» است که بیان‌گر اهمیت آموزش و پرورش در آینده درخشان ایران اسلامی است

احمد غریبی فرماندار کنگان در این نشست اظهار داشت: برای پیگیری مسائل آموزش و پرورش شهرستان نیاز به آمار دقیق و درست کمک‌ها و کمبود‌ها هستیم که نیازمند ایجاد یک بانک اطلاعات مدارس شهرستان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.