رژیم صهیونیستی که با اعتراضات شدید در داخل اراضی اشغالی روبرو شده است، خواستار برگزاری نشست فوری شورای امنیت شد.

دنی دانون، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد، درخواستی فوری به شورای امنیت سازمان ملل برای برگزاری یک نشست اضطراری درباره وضعیت اسرا ارسال کرد.

براساس گزارش القدس العربی، روز دوشنبه، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت به نقل از دانون در یک بیانیه رسمی ادعا کرد که حماس به طرز وحشیانه‌ای ۶ غیرنظامی بی گناه را چند روز پیش کشت، باید جهان را شوکه کند.

سفیر رژیم صهیونیستی درحالی از کشته شدن ۶ صهیونیست ناراحت است که نزدیک به یک سال است رژیم صهیونیستی درحال بمباران باریکه غزه است که تاکنون بیش از ۴۰ هزار شهید برجای گذاشته است. بنابر اعلام منابع محلی در غزه بیش از نیمی از این ۴۰ هزار انسانی که به شهادت رسیدند کودک و زن بودند.

با این وجود آمریکا که شریک این رژیم در قتل‌عام و نسل‌کشی مردم غزه است هر بار قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس و پایان تجاوز اسرائیل به غزه را وتو کرد.

 سفیر رژیم صهیونیستی در ادامه‌ لفاظی‌های خود گفت: من از شورای امنیت می‌خواهم که برای محکوم کردن حماس یک نشست اضطراری برگزار کند و درباره وضعیت اسرایی که هنوز در غزه در اسارت هستند بحث کند.

 مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
رو رو برم شیطان به تمام معنا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
صیهونیستهای خونخوار معنی وحشیانه رو میفهمند وقتی خودش با بمب های چند تنی اهدایی آمریکایی های دزد و تروریست مردم بی دفاع غزه را به خاک و خون می کشند نباید اعتراضی داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
وای ۶اسیر کشته شدن خب ۹۹درصد زیر موشک های خودتون بوده خوب اگر برای ۶نفر باید شوکه بشیم برای بیش از ۴۰هزار غیر نظامی که کشتین باید چیکار کنیم ؟من که کلمه ای براش به ذهنم نمیرسه .دنیا همین شکله دیگه چون حتما باید غربی یا اروپایی باشی که خونت ارزش داشته باشه برای ادعای کوچ اجباری هم حکم بازداشت پوتین رو صادر کردین اما برا هیتر زمانه هیچ حکمی صادر نکردین که به طور هدفمند و به قصد نسل کشی و پاک سازی قومی بیش از ۴۰هزار غیر نظامی رو کشت البته آمریکا هم همین کارو با بومی های ساکن آمریکا کرد کلا آمریکا و اسرائیل با پاک سازی قومی شکل میگیرن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
گمشو کتافتهای وجشی غاصب کودک کش مظلوم کش /40هزار انسان بی دفاع ذرا به خاک وخون کشیدید /کک سازمان های دروغین حقوق بشر در نیامد / حالا 6 تا صهیونیست غاصب به درک واصل شده / فریاد نجستان بلند شد ه / به جهنم الهی که همه صهیونیستهای غاصب وحشی به درک واصل شوند وجهان از شر ناپاکشان راحت شود
Iran (Islamic Republic of)
داش مشدی
۱۶:۳۸ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
خدایا ببین این قوم ظالم یهود چقدر پررو شده که به خاطر شش نفر از جنازه های مردار جهنمی خود به بهانه آزادی بقیه یهودیهای کثیف خواستار نشست فوری سازمان ظالم وبی بخار ملل متحد میشود تا به این بهانه اجازه استفاده از سلاح‌های هسته‌ای در دفاع نامشروع وتجاوزکارانه علیه ملت فلسطین وبعد لبنان و.....را دریافت کند ای مسلمانها هوشیار باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
جل الخالق اشغالگر نسل کش بی همه چیز
آخرین اخبار