رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: ۶۳ میلیارد تومان درآمد مالیاتی استان در قالب طرح نشان دار کردن مالیات‌ها به اجرای طرح‌های عمرانی اختصاص یافت.

مرتضی بهزادفر گفت : طرح نشان دار کردن و اختصاص درآمد‌های مالیاتی به طرح‌های ناتمام اولویت دار از سال ۴۰۲ در دست پیگیری است و در این زمینه بخشی از درآمد‌های مالیاتی برای سرعت دادن به اجرای این طرح‌ها اختصاص یابد.

او گفت : در استان ۴۳ طرح عمرانی ناتمام اولویت دار با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد شناسایی و در سامانه مربوط قرار گرفت تا با انتخاب مودیان مالیاتی برای آن تامین اعتبار شود.

بهزادفر گفت: تکمیل این تعداد طرح عمرانی استان۲۲۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد ، ۶۳ میلیارد تومان از اعتبار مورد نیاز معادل ۲۶ درصد از آن در قالب طرح نشان‌دار کردن مالیات با انتخاب مودیان تامین شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان عنوان کرد: اعتبار طرح ناتمام با انتخاب مودیان از طریق پرداخت مالیات اختصاص می‌یابد که شامل طرح‌های استانی و ملی است.
او گفت : دو هزار و ۱۴۸ میلیارد تومان مبلغ مصوب درآمد خراسان شمالی در سال گذشته است که دو هزار و ۲۱ میلیارد معادل ۱۰۳ درصد آن محقق شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی با این میزان تحقق درآمد جزو استان‌های دارای مازاد درآمد است که امید می‌رود با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و شرکت‌های مختلف در ماه‌های آتی نیز جزو استان‌های پیشرو در میزان تحقق درآمد‌ها باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.