مدیر کل صدا و سیمای فارس گفت: فصل جدید همکاری‌های صدا و سیما و آموزش و پرورش با انعکاس محتوا‌های جذاب و اخبار خوب و شادی آور در نظام تعلیم و تربیت آغاز می‌شود.

در دیدار مدیر کل و معاونان صدا و سیمای فارس با مدیر کل و معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان بر همکاری‌های جدید بین این دو نهاد با ارائه سوژه‌های جذاب و امیدوار کننده و همچنین انعکاس دستاورد‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی فرهنگیان و دانش آموزان تاکید شد.

در این نشست مدیرک ل صدا و سیمای فارس با تاکید بر تکریم معلمان و پوشش رسانه‌ای آن در معاونت‌های مختلف صدا و سیما گفت: جامعه بزرگ فرهنگیان استان که رکن اصلی آن مربیان و معلمان هستند در خط مقدم نظام تعلیم و تربیت قرار دارند و اهمیت نظام تعلیم و تربیت به حدی است که در تمدن سازی به عنوان یکی از افق‌های گام دوم انقلاب مدنظر است.

رئوف افزود: با تهیه مستند‌ها و برنامه‌های پرمحتوا توسط برنامه سازان صدا و سیما با هدف معرفی فرهنگیان و دانش آموزان موفق و ارائه دستاورد‌های علمی و پژوهشی در شیراز و شهرستان‌ها می‌توان سهم ویژه‌ای از آنتن شبکه‌های مختلف را به آموزش و پرورش اختصاص داد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس بیان کرد: انعکاس محتوا‌های جذاب و اخبار خوب و شادی آور در نظام تعلیم و تربیت و پخش رویداد‌های علمی از قاب شبکه‌های مختلف استانی و ملی هدف اصلی صدا و سیما در فصل جدید همکاری‌های صدا و سیما و آموزش و پرورش است و این مهم تنها با هم افزایی و به اشتراک گذاشتن سوژه‌ها بین آموزش و پرورش و صدا و سیما محقق خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس هم در این نشست برای ارائه سوژه و کمک به تهیه برنامه‌ها و مستند‌های آموزشی و معرفی فرهنگیان و دانش آموزان موفق اعلام آمادگی کرد.

قاسمی گفت: ۱۷ شهریور مانور آغاز فعالیت مدارس با هدف بررسی کم و کاستی‌ها و تجهیزات مدارس با حضور ۶۵ هزار معلم مقاطع مختلف در سراسر استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار