حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: تعاونگری و تقویت مشارکت مردمی از مصادیق تحقق شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» مورد توجه باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای امام علی(ع) با گرامیداشت هفته تعاون، گفت: توجه به شکوفایی، تقویت و توسعه تعاونی‌ها مورد توجه ویژه دولتمردان باشد

وی با اشاره به بیست و هشتم صفر و روز وقف افزود: گسترش عدالت اجتماعی، مسوولیت‌پذیری، توجه به تعهد اجتماعی و توزیع عادلانه ثروت، صدقه جاریه و کمک به نیازمندان از برکات وقف است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: هدایت موقوفات به سمت کارهای فرهنگی، تسهیل در امور وقف و زمینه‌سازی وقف مشارکتی مورد توجه کارکنان اوقاف و امور خیریه باشد.

امام جمعه سمنان با اشاره به سالروز شهادت امام حسین عسگری، افزود: دوران کوتاه امامت، تغییر حضور به غیبت و شرایط حاد و خفقان سیاسی از ویژگی‌های دوره امامت امام یازدهم شیعیان است.

وی ادامه داد: زمینه‌سازی آگاهی شیعیان از وجود امام زمان(عج) در شرایط حاد سیاسی و اختناق از جمله تلاش‌های امام حسن عسگری(ع) است.

وی اضافه کرد: فرقه‌های انحرافی با انتشار کتاب‌هایی به دنبال انکار وجود امام زمان(عج) هستند و در این شرایط هوشیاری و آگاهی‌بخشی ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.