فرمانده سپاه قم گفت: رهبر معظم انقلاب، دفاع مقدس را ذخیره تمام نشدنی خواندند، از این رو ظرفیت‌های هنری بسیار زیادی برای معرفی فرهنگ عاشورایی حماسه و ایثار وجود دارد که باید از آنها در طول سال به‌خصوص در نمایشگاه یاد یاران بهره برد.

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم در آیین رونمایی از پوستر و شعار نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان در مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم، گفت: خدا را سپاس می‌گوییم که بار دیگر در آستانه هفته دفاع مقدس، توفیق برپایی نمایشگاه یاد یاران را کسب کرده ایم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی دفاع مقدس را ذخیره تمام نشدنی خواندند، از این رو ظرفیت‌های هنری بسیار زیادی برای معرفی فرهنگ عاشورایی حماسه و ایثار وجود دارد که باید از آنها در طول سال بخصوص در نمایشگاه یاد یاران بهره برد.

او  با اشاره به اینکه مهمترین محور جنگ ترکیبی، جنگ شناختی است، گفت: در نمایشگاه یاد یاران امسال تلاش شده که ابعاد، مولفه‌ها و جلوه‌های جنگ شناختی با ابزار‌های هنری معرفی شود.

فرمانده سپاه قم توجه به آسیب‌های اجتماعی را نیز از دیگر محور‌های مهم نمایشگاه برشمرد و تصریح کرد: غرفه‌های متنوعی پیرامون راهکار‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی در نمایشگاه فعالیت خواهند کرد.

سردار موحد عنوان کرد: شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زیر نظر استاندار قم و با دبیری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان فعالیت می‌کند و اجرای نمایشگاه یاد یاران با معاونت اجتماعی سپاه قم است و شورای هماهنگی، به آن معناست که همه دستگاه‌های استان باید پای کار ترویج فرهنگ حماسه و مقاومت باشند.

او با تقدیر از همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌هایی همچون شهرداری، اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس و بخش خصوصی، گفت: بیش از سه ماه است که مقدمات برپایی نمایشگاه در حال انجام است تا ان شاءالله خروجی مطلوبی برای گروه‌های مختلف مردم بخصوص نسل نوجوان و دانش آموزان داشته باشیم.

فرمانده سپاه قم یادآور شد: همه ساله شاهد بازدید مسافران و زائرانی که در قم حضور می‌یابند، از نمایشگاه یاد یاران هستیم و امسال که برپایی نمایشگاه با ایام هفدهم ربیع الاول و زادروز پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) مصادف شده، برنامه‌های متنوع و شادی در نمایشگاه اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه قم با اشاره به شعار امسال نمایشگاه «نصرتی لکم مُعَدّه»، تصریح کرد: ان شاءالله همه ما تحت اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی، سربازان خوبی برای حضرت ولی عصر (عج) باشیم و زمینه ظهور آن حضرت را فراهم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار