جمعی از بانوان از وزیر آموزش‌وپرورش خواسته اند با تکمیل ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموز با ظرفیت بالا بالاخص برای بانوان موافقت کند.

نتیجه نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ روز ۲۶ مرداد در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام شد؛ اما داوطلبان اکنون می خواهند با تکمیل ظرفیت این آزمون موافقت شود. عده ای از بانوان نیز با انتشار یک بیانیه از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرده اند تکمیل ظرفیت برای این آزمون انجام شود.

متن درخواست بانوان بدین شرح است:

با سلام و احترام خدمت جناب دکتر علیرضا کاظمی وزیر محترم آموزش و پرورش

پیرو آزمون دبیری و هنرآموز که در تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸ بنا به ماده ۲۸ امور استخدامی در کشور عزیزمان ایران برگزار شد، جمعی از جوانان و نخبه‌های علاقه‌مند به شغل شریف معلمی در این آزمون شرکت کردند.

از شما و همچنین جناب دکتر صحرایی محترم بابت برگزاری این آزمون کمال تشکر را داریم.

تعدادی از این جوانان و نخبگان جویای کار با صرف هزینه و زمان و با پشت سر گذاشتن مسائل و مشکلات زندگی در این آزمون به حد نصاب کتبی و علمی دست پیداکرده اند. متاسفانه با پذیرش تعداد کم در هر کد محل و رشته عده‌ای از این جوانان بعد از گذراندن مصاحبه و کانون ارزیابی به حد نصاب شهر خود نرسیده‌اند و از پذیرش در آموزش و پرورش باز مانده‌اند.

ما به نمایندگی از همه دوستانی‌ که با حد نصاب علمی کافی نتوانسته اند با توجه به ظرفیت کم دبیری و هنرآموزی به حدنصاب نهایی برسند و بنا به درخواست و سفارش رهبر عزیزمان (مدظله العالی) مبنی بر به کارگیری جوانان نخبه در آموزش و پرورش و شغل مهم معلمی تقاضا داریم بر اساس قانون آزمون‌های استخدامی تکمیل ظرفیت که با توجه به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش و با توجه به نامه دیوان عدالت اداری مبنی بر اصلاح به کارگیری مجدد بازنشستگان محترم آموزش و پرورش که خدمات خود را انجام داده‌اند و به کارگیری نیرو‌های جوان، تکمیل ظرفیت بالایی را برگزار کنید که این عزیزان بعد از پیمودن سختی‌های آزمون و گذراندن مصاحبه و ارزیابی به استخدام نیروی انسانی آموزش و پرورش درآیند.

بخشی از داوطلبان کارنامه سبز با نمره بالای نهایی مردود شده‌اند و برخی دیگر در رشته مرتبط به تحصیلشان مردود و در کمال تعجب در رشته‌های دیگر با اختلاف بسیار ناچیزی قبول شده اند.

نیک می‌دانید عدالت یعنی سنجش علمی و مهارتی و همچنین میزان علاقه‌مندی داوطلب با یک ترازوی مشخص و یکسان در فرآیند.

متاسفانه بسیاری از دوستان با ارزیابی سلیقه‌ای مواجه شدند، برخی ارزیابان بالاترین نمره را به داوطلبان خود داده اند و برخی دیگر داوطلبان را تا جایی که می توانستند به چالش کشانده اند که واقعا سلیقه‌ای بوده است و داوطلبان به صورت برابر و یکسان ارزیابی نشده اند.

حتی داوطلبان با گروه‌های مختلف در بحث گروهی سنجش شده اند که عده‌ای واقعا در گروه ضعیف و عده‌ای هم در گروهی بسیار قوی قرار گرفتند که نتیجه آن در امتیاز اختصاصی داوطلبان تاثیر بسزایی داشت؛ لذا شرایط ارزیابی برای همگان یکسان نبود.

حتی سوالات بخش گزینش عمومی نیز از این قاعده مستثنی نبود و از عده‌ای احکام ساده خواسته شده است که همه این‌ها گواه آن است که ارزیابی‌ها سلیقه‌ای و نمرات برای داوطلبان ناعادلانه بوده است.

با توجه به کمبود نیروی انسانی و آزمون‌های استخدامی پیش رو از شما وزیر محترم آموزش و پرورش جناب دکتر کاظمی که مسلماً شما نیز همانند دیگر افراد مسئول جامعه و همچنین رهبر عزیزمان دغدغه‌مند جوانان عزیز کشورمان هستید، خواستاریم هرچه سریعتر به امور این جوانان نخبه علاقه‌مند به شغل شریف معلمی که همگی با مشقت زیاد تلاش کرده اند تا در این عرصه به نتیجه برسند، رسیدگی کنید و با برگزاری تکمیل ظرفیت بالا در رشته‌های دبیری و آموزگاری مورد نیاز جامعه به خصوص بانوان جوان کشور که دغدغه‌مند تعلیم و تربیت فرزندان این خاک و بوم هستند، به آموزش و پرورش جذب شوند و از به کارگیری بازنشستگان عزیز که در طول ۳۰ سال خدمات خود را ارائه داده اند و نیازمند آرامش و استراحت هستند، صرف نظر شود.

با تشکر فراوان

جمعی از جوانان نخبه علاقه‌مند به شغل شریف معلمی که دغدغه‌ تعلیم و تربیت دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
با سلام بنده محسن نجاتی هستم از شهرستان بهارستان استان تهران.متاسفانه در گزینش عمومی تمامی سفارش شدگان قبول شدند و کاملا سلیقه ای عمل شد از بنده به دور از سوالات عمومی سوالات سیاسی و غیر معقول پرسیده شد ولی کسی پاسخگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ع
۲۰:۲۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
این سلیقه ای امتیاز دادن توسط کارمندان آ.پ را بسیار دقیق بیان کردند و من بهشان حق می دهم.در مورد رتبه بندی هم وضع بر همین منوال بود و خیلی از معلمان مانند خودم با این رویه امتیاز کمتر از حقمان گرفته و کلا نسبت به شغلمان و جایگاه حرفه ی معلمی خود سرخوده شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
چرا امسال کارنامه قرمزها حق شرکت در تکمیل ظرفیت را ندارند درصورتی که امتیازشون برای شهر دیگه هم از حد نصاب بالاتر بوده ولی چون ۲یا ۳نفر میگرفتن با اختلاف کم رد شدن
Iran (Islamic Republic of)
K
۱۲:۵۲ ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
توی همین پلااردی که دستشون گرفتن بدبختا، سه چهار تا غلط دستوری جدی وجود داره. اگه اینا میخوان استخدام بشن که تُف به هرچی استخدامه
Iran (Islamic Republic of)
ق
۲۰:۳۰ ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
شما هم دقت کنید حرف و کلمه جا نیندازید و درست بنویسید دیگر لزوم به تمسخر بنده خداها نیست.خداوند مسخره کنندگان را دوست ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۲۳:۳۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
خواهشا برا ارزیابی کردن داوطلب ها در روز مصاحبه یه برنامه ریزی و عدالتی وجود داشته باشه، امسال که کلا سر و ته نمره دادن مشخص نبود هر کسی پارتی داشت میشد نور چشمی ارزیاب ها و نمره اش رو کیلویی میدادن ما بدبختا که رتبه اول شدیم و پارتی نداشتیم با وجود مصاحبه عالی که داشتیم حیطه ها رو زیر ۸۰_۹۰ نمره دادن، انشاالله بحق امام حسین داوطلب و ارزیاب هایی که تقلب کردید و‌نمره به ناحق گرفتید و دادید خیر از زندگیتون نبینید، امیدوارم اون لقمه های حرومی که میخورید زهر باشه تو‌ جون خودتون و بچه هاتون تا بفهمید حروم خوری و حق خوری یعنی چی.
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۲۳:۱۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
جناب وزیر امیدوارم واقعا صدای ما شنیده شود روز ارزیابی کامل بی عدالتی بیداد می کرد.
ارزیاب رقبا با یکدیگر متفاوت بودند.
بدیهی است هر ارزیاب سلیقه ی متفاوتی دارد.
یکی از وظایف ارزیاب در روز ارزیابی نوشتن تمام صحبت های داوطلب است اما متاسفانه ارزیاب بنده بعد از ۵ دقیقه خودکار خود را بر روی میز گزاشت.
متاسفانه در اتاق ایفای نقش سه مرتبه صدای بنده ضبظ نشد.
خیلی از افراد واقعا سزاوار معلمی به ناحق مردود شده اند جناب وزیر رحمی کنید.
در اعتراضات به دقت به ویس ها گوش کنید نه کاغذی ک ارزیاب ها ارائه داده اند.
با تشکر از شما وزیر محترم
Iran (Islamic Republic of)
قادره
۲۰:۳۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
خواهش در ارزشیابی تدریس شرکت کنندگان کسی رو که چندین ساله در غیر انتفاعی تدریس میکنه با فردی که اولین یار در حضور داوران می‌خواهد تدریس نماید در یک ردیف قضاوت نکنندممکنه کسی که اولین باره تدریس میکنه بعد از چند جلسه مهارتش در تدریس از اولی بیشتر باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
در ارزشیابی تدریس شرکت کنندگان باید تفاوت بین افرادی که چندین سال در مدارس غیر انتفاعی تدریس کردن و کسی که اولین بار در حضور اساتید می‌خواهد تدریس نماید گذاشته شود ممکنه کسی که اولین باره تدریس میکنه اگه چندین جلسه در این مدارس حضور داشت بهتر از کسی که الان قبول شده بهترین تدریس رو ارائه میداد پس خواهش گسی که چندین یاله تدریس میکنه با کسی که اولین بار تدریس رو ارائه می‌دهد یکسان قضاوت نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۰۰:۲۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
بخدا ما کارنامه قرمزا‌ که با اختلاف امتیاز بسیار بسیار جزیی قرمز شدیم هم چشم انتظار تکمیل ظرفیتیم..نگین فقط برای کارنامه سبزاست...
Iran (Islamic Republic of)
لاله
۱۹:۳۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
من با اختلاف بک امتباز کارنامه قرمز شدم لطفا برای ما هم که نمره کتبی مون خوب بود تکمیل ظرفیت بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
اول آقایون خانم چه به کار
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۶:۱۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
جناب آقای کاظمی وزیر محترم آموزش و پرورش خواهشمندم برای کمبود دبیری وپرورشی از نیروهای کارنامه قرمز جذب بشه بازنشستگان را بگذارید استراحت کنند بعد از 30یا 35سال حوصله وتوان درس ندارن از نیروهای جوان استفاده بشه برای آزمون هزینه کردن خدا راضی باشه از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
اولویت کار باید برا آقایون باشه ایران مرد باید نفقه بده
Iran (Islamic Republic of)
تی
۰۸:۱۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
سلام وفت بخیر
ممنون از پیگیری هاتون
رسانه ای شدن قدم اول هستش اما کافی نیست
واقعا ارزیابان، باعث مردود شدن خیلی ها شدن
من خودم نماینده و وزاتخونه و.... رفتم خواهش می کنم بقیه هم برید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
چرا استخدام را جنسیتی می کنید مادران بهترست بچه های خودشان را تربیت و آموزش دهند تا فردی شایسته در جامعه باشند
یکی از علل بیشتر ناهنجاری های اجتماعی عدم تربیت و آموزش فرزندان توسط مادران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
باسلام به واقعا ارزیابان سلیقه ای نمره دادن و حداقل ارزیابای من ملاکهای نمره دهی رو رعایت نکردن و بدل خودشون نمره دادن وگرنه صوتها هست بررسی شود بعدالت ببینیم کی درست حرف زده. تقاضای پاسخ و بررسی به اعتراضات دبیری و تکمیل ظرفیت بالاروداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
به شدت پارتی بازی شده مخصوصا سیستان
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۰:۵۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
سلام؛ لطفا برای تکمیل ظرفیت دبیری پیگیری کنید.. خانم و آقا نداره. من هم با وجود نمره ی بالا در ارزشیابی ها قبول نهایی نشدم و خواستار تکمیل ظرفیت در همه ی رشته ها به خصوص در رشته ی هنر آموزی کامپیوتر هم برای بانوان و هم برای آقایان هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
این اخبار همش سرکاریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
سلام من باوجود نمره بالا حد نصاب نمره را نیاوردم به خاطر سلیقه ارزیاب مردود هم نشدم ولی، قبول نهایی، هم نبودم
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۳:۲۸ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
با اعصاب و روان همه ما بازی کردن.شما که میخواستید آزمون تخصصی رو رد کنید چرا اونهمه پول گرفتین؟هیچ ارگانی پاسخ درست نمیده.آموزش و پرورش استان میندازه گردن سنجش.سنجش میندازه گردن ارزیاب ها.ارزیاب ها دوباره میگن سنجش جواب نهایی رو داده.اگه آموزش و پرورش دبیر زیاد داره چرا برای بازنشسته ها برگشت به کار زده؟به همون خدایی که قبول دارین با درس خوندن قبول شدیم.همه با مدرک تحصیلی فوق لیسانس آزمون نهایی رد شدن.کجا باید شکایت کنیم؟پیش کی باید درد دلمون رو بگیم؟
Iran (Islamic Republic of)
س
۲۰:۳۳ ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
دیوان عدالت وجودش برای چنین وقت هاست.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۰۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
سلام لطفاً از همه رشته ها تکمیل ظرفیت بگذارید مخصوصا مناطق محروم ...برای رشته های هنر آموز یک نفر واقعا خیلی مایوس کننده هست واقعا کسی که کارنامه اش سبز شده یعنی واقعا خوب بوده کاش واقعا بجای بازنشسته ها و طلبه ها و معلم های نهضت از این عزیزان استفاده بشه چون واقعا زحمت کشیدن...
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۲۲:۴۹ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
دانشگاه فرهنگیان که نمی تونه نیروی مورد نیاز آموزش وپرورش رو تامین کنه، چرا تاسیس شده، برای ایجاد استرس به نوجوونا وخانواده ها اونم با این ظرفیت ها ها برای تحصیل باید بری یه شهرستان دیگه، برای خدمت هم بری مناطق دور افتاده.
بااسترس کنکور ومصاحبه و....
Iran (Islamic Republic of)
نورالدین
۲۲:۳۹ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
میخواستی بخونی قبول شی
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۲۲:۳۷ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
سلام درود و صلوات بر محمد وال محمد درود بر رهبر فرزانه انقلاب سلام بر رئیس جمهور عزیز و رئیس مجلس بزرگوار و وزیر زحمت کش آموزش و پرورش که با خبر برگزاری تکمیل ظرفیت جوانان عاشق آموزگاری و دبیری را شاد نمودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
واقعا حالم از کاری آموزش پرورش بهم میخوره دبیری ۱۴۰۲ با ۱۲ صدوم از حد نصاب کنار گذاشته شدم بعد تکمیل ظرفیت هم نفر دیگه از شهرستان دیگه برداشتن
Iran (Islamic Republic of)
سعید امیری
۲۲:۱۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
متاسفانه به علت سیاست انقباضی دولت و همچنین جلوگیری از بزرگ شدن کادر اداری و پیک دانش آموزان در این مقطع و برطرف شدن این مشکل در ۲ الی ۳ سال آینده و برگزاری مجدد آزمون استخدامی جهت پر کردن جیب دولت قصور و کوتاهی صورت می‌گیرد و از این مهم غافل می شود نه به بکارگیری بازنشستگان محترم
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۲۲:۰۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
با سلام
خواهشا اعتراضات رو بررسی کنید برا اساس سلیقه ای دادن نمرات مردود نهایی شدیم لطفا تکمیل ظرفیت با تعداد بالا را اعمال کنید خیلی زحمت وتلاش کردیم خانم بارداری هستم که تمام سختی تحمل کردم وخواندم وهزینه کردم با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
سلام
کار را به دست کاردان بسپارید معلم باید از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب بشه چهار سال اموزش ببینه ، نحوه کلاس داری را اموخته باشد
کتاب های روانشناسی را پاس کرده باشید ،تنوع استخدام در اموزش و پرورش نمی تواند نتیجه مطلوبی در پی داشته باشد .با امید و ارزو بچه هامون را می فرستیم مدرسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
دقیقا. تعدادی آدم بیسواد وبی انگیزه ثبت نام کردن وقبول شدن هدف نداشتن . فقط دانشگاه فرهنگیان تا سال قبل بهترین گزینه برای نخبه مروری بود. البته امسال هم دانشگاه فرهنگیان ضعیف عمل کرد
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه فرهادی
۲۱:۵۴ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
سلام . من هم با نمره بالا مردود شدم اینهمه بازنشسته داره وزارت و اینهمه کمبود نیرو !! چرا تکمیل ظرفیت ما هارو قبول نمیکنن؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
سلام.چرا برای کد۱۹ فرصت دوباره فراهم شده ولی برای افرادی که حدنصاب ها رو نیاورده اند با وجود ارزیابی سلیقه ای فرصت داده نمیشود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
سلام من با نمره بالا تو آزمون کتبی رشته دبیری طراحی و دوخت شهرستان بابلسر و گزینش قبول شدم ولی متاسفانه تو ارزیابی تکمیلی کسی که نمره کتبی اش حدود ۹۰نمره از من کمتر بود قبول نهایی شد و وقتی به سازمان بازرسی استان جهت اعتراض مراجعه کردم خیلی رک بهم گفتن همش پارتی بازیه و ارزیاب ها کسانی که از قبل سفارش شدنو قبول میکنن. واقعا جای تأسف داره که آدم های بی سواد مسئول آموزش دانش آموزا میشن .
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه‌‌??
۲۱:۳۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
با سلام من جز مردودهایی های اموزش پرورش ۱۴۰۳اسنان خوزستان.شوش دانیال هستم بعد از گذراندن مراحل سخت و استرس زا وپر هزینه وشرایط مالی بسیار بد بخاطر شرایط حد نسای شهر متاسفانه رد شدم خواستار تکمیل ظرفیت بالا برای هنر اموزی طراحی دوخت هستم
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
افسانه صیادی
۲۱:۳۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
باسلام
چون نمره مصاحبه سلیقه ای هستش واقعا حق بعضی ها پایمال می شود
با توجه به ۳۰ سال خدمت معلمین گرامی و تلاش طاقت فرسایشان برای ما و فرزندان کشورمان شایسته است که دیگر نیروی جوان جانشینشان شود
بومی گری هم شرایطش بای تغییر کند تعدادی ار افراد بیشتر از ۱۰ سال از محل تولد و دیپلمش مهاجرت کرده ولی هنوز می تواند از نمره بومی که از ۵۰ تا ۱۰۰ نمره هستش استفاده می کند و این عدالت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
خواهشا ما منتظر تکمیل ظرفیت دبیری هستیم خواهش میکنیم التماس میکنیم تکمیل ظرفیت دبری رو هر چه زودتر اعلام کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۱۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
دیگه آقایون بیان بشینن تو خونه و بعد خانم ها همشون شاغل بشن و ازدواجی هم صورت نگیره و بعد جوانی جمعیت کشک و بعد هم کشور پیر فرتوت ..... و نهایتا هم نابودی کشور ... خانم ها چی میخواین از زندگی ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
سلام لطفا به اعتراضات دقیق رسیدگی کنید. بنده دبیری هستم که روز ارزیابی حین تدریس ارزیابم از دقیقه ۵ ب بعد هیچ چیزی یادداشت نکرد.
و متاسفانه ارزیاب من با رقبا متفاوت و بسیار سختگیر بودند.
لطفا ویس ها رو به دقت گوش کنید به کاغذی که توسط ارزیاب نوشته شدت اکتفا نکنید.
???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
از مسئولین خواهشمندم قبل از امتحان مجدد با بررسی دقیق تعداد تکمیل ظرفیت های دبیری را بیشتر کنند بخدا انصاف نیست اینجوری شیره جان ملت را گرفتن. ما هر سال یکسری دبیر بازنشسته داریم اما خیلی از جاها یا اصلا دبیر استخدام نمی کنن یا فقط یه نفر. و هر سال این پرسه تکرار میشه. بسیار بسیار بی انصافانه و فقط به ضرر دهه ۶۰
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۲۰:۲۹ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
سلام. لطفا برای اجرای تکمیل ظرفیت موافقت نمایید وزیر محترم باظرفیت بالا نسل سوخته دهه شصتی ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
با سلام با وجود نیاز مبرم به دبیر و آموزگار چرا از نیروی جوان بهره نمیگیرد. همه ما مشتاق خدمتیم . علاقمند و پر انرژی لطفاً جناب وزیر دستور فرمایید از افرادی که در این آزمونها با شرایط سخت شرکت کردند بازم نیرو بردارند تا مشکل هر دو طرف مدرسه و معلم حل شود . با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
از مسئولین درخواست داریم که لطفا تکمیل ظرفیت آموزگاری رو هم برگزار کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
ماها که توی مصاحبه رد شدیم اکثرا بچه و خونه داریم و توی شرایط سختی تلاش کردیم و این واقعا سخته پذیرشش از شهرای دور با هزینه های بالا بریم مرکز استان با چ سختی و گرمایی بعد بخاطر مصاحبه ای ک هیچ مبنا و ملاک مشخصی ام نداشته رد بشیم... کمترین کار اینه ک ظرفیتمون اندازه اغایون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
چرا ماباید توی نمره کتبی نفر اول بشیم ولی توی مصاحبه و گزینش رد بشیم؟ ‌ تکمیل ظرفیت برای خانوما خیییییلی کمه و این انصاف نیست... از دولت دکتر پزشکیان درخواست داریم باتوجه به انتخاب معاون خودشون از بین بانوان و اظهار حسن نیتشون نسبت به بانوان تکمیل ظرفیت دبیری رو هم افزایش بدن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
سلام منم جزو مردودی ها هستم البته که بعد از الان نتایج قشنگ به وضوح دیدم که ارزیابا کاملا سلیقه ای نمره دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
من در آزمون قبول نهایی شدم اما در مورد سلیقه آیی بودن و هزینه بالا و استرس و دوندگی زیاد دوستانی که مردود شدند حق پذیرش از همین گروه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
با عرض سلام و خسته نباشید من پسرم با تراز خوب و مصاحبه خوب ،نمیدونم چرا قبول نشده برای فرهنگیان . خواهش میکنم از اقای پزشکیان رسیدگی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
باسلام من هم جزمردودنهایی دبیری رامشیراستان خوزستان هستم لطفاً با تکمیل ظرفیت کارنامه سبزها موافقت کنیدخیلی تلاش کردم ولی بخاطر اینکه تهسیلگر منو فراموش کرده بود من روهول زدند و نتونستم خیلی خوب ارائه بدم بخاطراین حس میکنم حقم خورده شده
Iran (Islamic Republic of)
م.ح
۱۷:۵۷ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
سلام من باتفاوت ۱۴نمره نفردوم شدم ومردودنهایی وبه دلیل نمره دادن سلیقه ای ارزیابابوده باوجودیکه کلی مدارک امتیازآور وسابقه داشتم ودر تدریسم کم نذاشتم وتمام الویت هارو رعایت کردم،وسهمیه ۵درصدداشتم که موقع تحویل مدارک قبول نکردن
Iran (Islamic Republic of)
میم
۱۷:۳۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
درحالی‌که امسال هم آموزش و پرورش نیرو کم داره ومدارک معلمان تخصصی روهم دارند چرا نیرو جذب نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
زینب‌ولدعلی
۱۷:۱۸ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
باسلام‌‌واحترام
من‌کد۶‌فرهنگیان‌خوردم‌لطفا‌‌برامون‌کاری‌کنید‌‌
من‌خیلی‌زحمت‌کشیدم‌۲سال‌پشت‌کنکورم‌‌کلی‌زحمت‌‌کشیدم‌‌امتحان‌نهایی‌دوباره‌دادم‌‌‌ترازم‌خوبه‌معدلم‌خوبه‌ونسبت‌به‌کسی‌که‌قبول‌شده‌‌هم‌ترازم‌‌وازبعضی‌ها‌بالاتر
اول‌ازخدا‌واهل‌بیت‌(ع)‌وثانیا‌ازشما‌میخواهم‌‌کاری‌کنید‌زحمتها‌وتلاش‌شبانه‌روزیم‌هدرنشه‌
خوزستان‌_خرمشهر
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
عزیزان تمام کارنامه سبزها بکارگیری شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
بنده برای دو سال پیاپی با اختلاف امتیاز بالا نفر اول آزمون کتبی شدم ولی متاسفانه سال اول با اختلاف یک امتیاز طبق نظر ارزیابان سلیقه ای قبول نشدم امسال هم که خیلی نسبت به سال گذشته آماده تر بودم ارزیابا دویست امتیاز به نفر دوم کتبی بیشتر دادن تا اون قبول نهایی بشه...باز پارسال یه چیزش خوب بود ارزیابا برا هر مرحله مشترک بود متأسفانه امسال ارزیابا متفاوت بودن برا نفرات و رقبای هر رشته و نمره دادن ارزیابا کاملا سلیقه ای بود...با این طرز ارزیابی هیچوقت اونی که واقعاً حقشه به هیچ عنوان به حقش نمی‌رسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
منم دوسال کتبی اولم وقبول نهای نمیشم کلا انگیزه مو از دست دادم
Iran (Islamic Republic of)
گلنار ترکمنی
۱۵:۵۴ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
باسلام و احترام
من برای دبیر فرهنگ و هنر استان قزوین ناحیه البرز در آزمون ۱۴۰۳ شرکت کردم.باوجود نمره علمی بالا چرا به خاطر نمره سلیقه ای ارزیاب مردود شدم،من نفر اول از نظر نمره آزمون کتبی در بین ۳نفر دعوت شده برای مصاحبه بودم
لطفا تکمیل ظرفیت رو پیگیری بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۲۰:۳۷ ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
باسلام من جز مردود نهایی های آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی جلفا هستم بعداز گذراندن مراحل سخت و استرس زا و پرهزینه متاسفانه رد شدم خواستار تکمیل ظرفیت دبیری و هنرآموزی حسابداری باظرفیت بالا هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
سلام لطفا زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کیفیت بخشی رو پیگیری کنیدهرکدام از مسئولین یه چیزی میگن
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۹:۱۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
سلام.لطفا تکمیل ظرفیت برای دبیری رو پییگری کنید.ما باوجود نمره علمی بالا چرا به خاطر نمره سلیقه ای ارزیاب مردود شیم?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
سلام.لطفا از مسئولین مربوط پیگیری کنید.چرا ما باید با وجود نمره علمی بالا به خاطر سلیقه ارزیاب مردود بشیم.
لطفا تکمیل ظرفیت بذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
با سلام لطفا تکمیل ظرفیت دبیری امادگی دفاعی را هم بگذارید
آخرین اخبار