نامزد دموکرات انتخابات آمریکا در آستانه مناظره با رقیب جمهوریخواه خود وارد فیلادلفیا، شهر برگزاری این مناظرات شد.

کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و نامزد دموکرات انتخابات آمریکا در آستانه مناظره‌ای که در آن با دونالد ترامپ، رقیب جمهوریخواه خود روبرو خواهد شد، وارد فیلادلفیا شد.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، دومین هواپیمای ریاست جمهوری دوشنبه شب در فرودگاه این شهر بزرگ در ایالت سوئینگ پنسیلوانیا به زمین نشست.

از سویی دیگر ترامپ جمهوریخواه قرار است عصر سه شنبه تقریبا در ساعت ۱۸:۳۰ (۲۰:۳۰ به وقت گرینویچ) به فیلادلفیا برسد، یعنی چند ساعت قبل از مناظره‌ای که شبکه ABC از ساعت ۲۱:۰۰ به وقت محلی شروع می‌شود.

این اولین مناظره معاون رئیس جمهور که دیر وارد رقابت شد و رئیس جمهور سابق جمهوری خواه خواهد بود. در نخستین مناظره هریس و ترامپ، در یک طرف صحنه، دادستانی خواهد بود که به دنبال نشان دادن رقیب خود به عنوان خطری برای دموکراسی و دستاورد‌های گذشته آمریکا است و در طرف دیگر، یک میلیاردر آمریکایی خواهد بود که رقیب خود را به عنوان یک سیاستمدار افراطی لیبرال جلوه خواهد داد که اقتصاد این کشور را به رکود خواهد برد.

کارشناسان می‌گویند چالش هریس این است که در مواجهه با اظهارات ترامپ، آرام باقی بماند. اما هریس پیش از این، رفتار ثابت خود را در طول دوران فعالیت به عنوان دادستان و در سنا نشان داده است. حفظ شخصیت مشابه در طول مناظره می‌تواند شانس هریس را در رقابت انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکا افزایش دهد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار