سخنگوی اتحادیه نانوایان استان قم گفت: متاسفانه به دلیل کاهش کیفیت آرد؛ این روز‌ها شاهد پخت نان بی‌کیفیت در واحد‌های نانوایی استان و نارضایتی مردم و زائران هستیم.

حمید نجفی مبنی بر کاهش کیفیت نان گفت: متاسفانه به دلیل کاهش کیفیت آرد در استان قم این روز‌ها شاهد افزایش اعتراضات مردم و حتی نانوایان درخصوص کیفیت نان پخت شده هستیم.

سخنگوی اتحادیه نانوایان استان قم افزود: آرد‌هایی که این روز‌ها اداره کل غله استان برای واحد‌های صنفی ما تامین می‌کند آرد داخلی با کیفیت بسیار پایین بوده و این موضوع باعث شده برخی نانوا‌ها حتی آن را پخت هم نکنند.

نجفی گفت: امروز جلسه‌ای با مدیرکل محترم غله استان داشتیم و از آن‌ها درخواست کردیم گندم با کیفیت داخلی از استان گلستان، خوزستان و حتی گندم خارجی برای ما تامین کنند.

او ادامه داد: قم شهر زائرپذیر بوده و برای شهروندانی که در جوار بانوی کرامت زندگی می‌کنند، پسندیده نیست که نان این برکت و نعمت خداوند را به پایین‌ترین کیفیت خریداری و مصرف کنند.

عضو هیئت رئیسه اتحادیه نانوایان بیان کرد: اتحادیه اعتراض خود مبنی بر کاهش کیفیت آرد را از مسئولین مربوطه و حتی جناب استاندار مطالبه کرده است و مدیرکل غله استان به ما قول دادند در صورت فراهم بودن شرایط تا آخر شهریور اقدام به تامین آرد با کیفیت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار