رزمایش الی بیت المقدس همزمان با سراسر کشور از فردا در آذربایجان غربی نیز برگزار می شود.

معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در نشست خبر با اصحاب رسانه به خبرنگاران گفت: با هدف ارتقای توان رزمی با هدف تقویت روحیه سلحشوری، ارزیابی قدرت فراخوانی، ارتقای سطح هم‌افزایی، تقویت جبهه مقاومت و افزایش روحیه رزمندگان بسیج همزمان با سراسر کشور رزمایش الی بیت المقدس از فردا به مدت سه روز در استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

سرهنگ مهدی رضوی افزود: رزمایش «الی بیت المقدس» در آذربایجان غربی با حضور ۴۰ هزار بسیجی در روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ شهریورماه برگزار خواهد شد و به نام سرلشگر شهید محمدرضا زاهدی که توسط رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسید، برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: شعار رزمایش الی بیت المقدس امسال، «راهیان قدس» انتخاب شده و آمادگی برای مقابله با اقدامات دشمن و آمادگی برای اجرای عملیات امداد و نجات، تقویت روحیه سلحشوری، ارتقای سطح هم‌افزایی بین رده‌های سپاه و سایر ارگان‌های لشکری و کشوری، تقویت جبهه مقاومت در منطقه و افزایش روحیه رزمندگان طی سه روز در رزمایش تمرین خواهد شد.

معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: پیام این رزمایش برای همگان صلح و دوستی است و ایران چشم طمعی به دیگران ندارد، اما در صورت تهدید دشمنان، با قدرت از منافع مردمی و نظام دفاع خواهد کرد.

وی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند سربازان این سرزمین در هر لحظه آماده پیکار هستند و منتظر دستور فرمانده معظم کل قوا هستند.

معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: راهبرد مجموعه بسیج بر عدم حضور استکبار در منطقه تاکید دارد.

رضوی اضافه کرد: انتظار مردم از خدمتگزاران خود در سپاه و بسیج، آمادگی است؛ اما انتظار فرمانده کل قوا و سلسله مراتب نیروهای مسلح، حفظ و ارتقای این آمادگی است.

وی اظهار کرد: پیام این رزمایش، صلح و دوستی در نظر گرفته شده است.

معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: امروزه آمادگی و توان خود را ارتقا می‌دهیم و چشمی را که طمع به کشور ما داشته باشد، کور می‌کنیم.

سرهنگ رضوی گفت: دشمن اصلی ما و امت اسلام، استکبار جهانی و دست نشاندگان و وابستگان آنهاست بنابراین به هیچ وجه نباید از دشمن و وابستگانش غافل شویم بلکه همواره با درایت در میدان حاضر شده و فتنه‌های آنها را خنثی کنیم.

وی افزود: مسلمانان اعم از شیعه و سنی هر دو وظیفه دارند اتحاد و همدلی و وحدت خود را حفظ کرده و با اتکا به این وحدت برای نابودی استکبار جهانی و خنثی کردن نقشه‌ها و توطئه‌های آنها قدم بردارند.

وی اضافه کرد: شمشیر‌ها در غلاف است، اما اگر فرمانده کل قوا دستور دهند در کمترین زمان، دوستداران انقلاب و نظام، بی شک آمادگی خود را برای دفاع اعلام خواهند کرد.

معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: نباید در جامعه به بهانه شفافیت سازی یاس و نا امیدی ایجاد شود بلکه به جای این اقدام امید آفرینی محور کار قرار گیرد.

این فرمانده سپاه آخرین مرحله رزمایش الی بیت المقدس را همایش راهیان قدس عنوان کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.