معاون عمرانی شهردار ارومیه گفت: زیرگذر امام علی (ع) ارومیه از ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

 سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگاران با شاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در روند اجرایی زیرگذر امام علی(ع)، تمام ۱۶۷ شمع طراحی شده در این پروژه حفاری، آرماتورگذاری و بتن ریزی شده است.گفت: عملیات ساخت این طرح عمرانی با ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

سعید خوش‌طینت ادامه داد: بتن‌ریزی و آسفالت عرشه‌های شمالی و جنوبی به پایان رسیده است و در حال حاضر عبور خودرویی در این ۲ عرشه جریان دارد.

وی اظهار کرد: به جهت ساماندهی و دفع آب‌های سطحی، لوله‌گذاری پلی اتیلن در مسیر برگشت از خیابان عدالت به سمت زیرگذر امام علی (ع) اتمام یافته و مسیر نیز آسفالت شده است.

خوش طینت با اشاره به مراحل لوله گذاری در این پروژه نیز گفت: اجرای لوله گذاری در ضلع موازی این خط از میدان امام علی (ع) به سمت بلوار عدالت در حال انجام است.

وی افزود: همزمان با این عملیات، دور برگردان‌های جنوبی این پروژه در حال آماده‌سازی بوده و ضلع شمالی نیز آرماتورگذاری شده و طی روز‌های آتی بتن‌ریزی می‌شود.

روگذر امام علی (ع) در یکی از پرترافیک‌ترین مناطق شهر ارومیه در سال ۱۳۹۲ اجرایی شده بود و امسال در راستای بهبود وضعیت ترافیکی، زیر گذر این تقاطع هم در امتداد زیرگذر شهدای خدمت در تقاطع خیابان‌های شورا و دانشکده، به اجرا در آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.