محمد محمدی اظهار کرد: این تعداد تماس تلفنی با سامانه ۱۲۲ در سطح شهرستانها و مناطق غیر تحت پوشش توسط مشترکان صورت گرفته است.
وی افزود: تماسهای برقرار شده در سامانه ارتباطات مشتریان (crm) بیشتر در حوزه افت و قطعی آب، اعلام حوادث آب و فاضلاب و سئوالات مربوط به حوزه مشترکان و انشعابات خانگی بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: پس از تماس با سامانه ۱۲۲ و ثبت حوادث، کد رهگیری برای مردم و مشترکان و ناظران شرکت ارسال میشود.
محمدی با بیان اینکه تلفن ۱۲۲ برای پاسخگویی و پیگیری در سطح استان تعریف شده است، یادآور شد: مشترکان با گزارش هرگونه حادثه، قطعی یا افت فشار به سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان را در اصلاح شکستگیها در اسرع وقت یاری کرده و از هدر رفت آب جلوگیری نمایند.
وی بیان کرد: با اقدامات مثبتی که در حوزه بهره برداری (شبکه و تاسیسات) انجام شده، طبق آمار سامانه ارتباطات مردمی (۱۲۲) شاهد کاهش محسوس تماسها در خصوص افت فشار به ویژه در مناطق بالادست شهر ایلام بودهایم.
مدیرعامل آبفای ایلام اضافه کرد: فرسودگی شبکه توزیع آب شهر ایلام از چالشهای اصلی شرکت آبفا برای توزیع آب است ک با کمک دولت و مسئولان استانی در این راستا گامهای اساسی برداشته شده است.