فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس ۲۳۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و نظامی در شهرستان برگزار می‌شود.

 سرهنگ دشت آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در نشست با خبرنگاران مهریزی گفت: انتقال شور و شعور انقلابی موجود در رزمندگان هشت سال دفاع مقدس یکی از رسالت‌های مهم است و نباید اجازه دهیم یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در آن دوران مقدس در جامعه امروز کم‌رنگ شود.

وی ادامه داد: نسل امروز دوران دفاع مقدس و انقلاب را درک و لمس نکرده است، بنابراین باید انتقال آموزه‌های آن دوران را در دستور کار خود قرار دهیم و به دشمنان اجازه ندهیم که دست به تحریف ارزش‌ها و مقدسات این انقلاب و نظام بزنند. 

دشت آبادی به مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مهریز اشاره کرد و بیان داشت: در شهرستان مهریز با برنامه ریزی انجام شده و همراهی مسئولان شهرستان در هفته دفاع مقدس بیش از ۲۳۰ برنامه ذیل ۳۳ عنوان برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه اسوه بسیج در حسینیه بزرگ استهریج، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره‌های شهیدان، حضور در برنامه رسم شیدایی ۴ در استان، محفل انس با قران، برگزاری جشن میلاد در پارک کوثر و نشست‌های فرهنگی و تبیینی با موضوع جمعیت از مهمترین برنامه‌ها به شمار می‌آید.

همچنین سرکشی به خانواده‌های شهدا و غبارروبی قبور مطهر شهدا، رژه خودرویی، برپایی نشست‌های روشنگری برای دانش آموزان و زنگ مهرومقاومت در مدارس برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار