با توجه به آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس پیش بینی می‌شود سفر‌های شهری با افزایش قابل توجهی مواجه شده و حجم ترافیک در شهر‌ها افزایش یابد.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به افزایش ترافیک صبحگاهی با آغاز سال تحصیلی گفت: افزایش استفاده از خودرو‌های شخصی در روند معمول ترافیک تغییر ایجاد کرده و پیش بینی می‌ شود در ایام بازگشایی مدارس ترافیک صبحگاهی افزایش یابد.
 
سرهنگ پیوست افزود: این افزایش میزان ترافیک در معابر شهری بر ساعات سفر‌های درون شهری تأثیر گذاشته و باعث کندی حرکت و طولانی شدن زمان سفر‌ها می‌شود.
 
رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه بهترین راهکار برای رسیدن سریع‌تر به مقصد و کاهش ترافیک در این ایام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است اضافه کرد: پلیس راهور به منظور تامین نظم و ایمنی تردد و روانسازی ترافیک برای ارتقاء ایمنی و سهولت تردد دانش آموزان طرح ویژه ترافیکی در سراسر استان اجرا می‌ کند.
 
سرهنگ پیوست گفت: رفع نواقص تابلو و خط کشی‌های اطراف مدارس و ایمن سازی معابر اطراف مدارس و خصوصا در حاشیه راه‌ها و تشدید تظارت بر عملکرد سرویس‌های مدارس از نظر داشتن مجوز، رعایت ظرفیت و مقررات رانندگی از جمله این اقدامات است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.